وزیر نیرو: بهره‌برداری وسیع از شبکه‌های اصلی آبیاری و زهکشی

کد خبر: 989303

رضا اردکانیان گفت: امسال برنامه‌های وسیعی برای بهره‌برداری از شبکه‌های اصلی آبیاری و زهکشی با همکاری وزارت کشاورزی داریم.

وزیر نیرو: بهره‌برداری وسیع از شبکه‌های اصلی آبیاری و زهکشی

خبرگزاری فارس: رضا اردکانیان وزیر نیرو صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در راستای پویش هرهفته الف، ب، ایران، پروژه‌های مهمی را به بهره‌برداری خواهیم رساند.

وی ادامه داد: جمعا ۲۵۰ پروژه وجود دارد که از جمله آن می‌توان به شبکه‌های اصلی آبیاری و زهکشی اشاره کرد. امسال برنامه‌های وسیعی برای بهره برداری از این شبکه‌ها با همکاری وزارت کشاورزی داریم. شبکه‌هایی که نقش مهمی در سبز کردن اراضی کشاورزی و تولید مواد غذایی ایفا می‌کنند.

وزیر نیرو گفت: امنیت غذایی همیشه برای ما اهمیت داشته، به ویژه امسال که سال جهش تولید است، برنامه‌ریزی‌های ما در این حوزه از استان تهران آغاز شد و هفته دیگر با آغاز ماه رمضان به استان ایلام می‌رویم.

اردکانیان خاطرنشان کرد: آنجا ۲۲ هزار و دویست هکتار اراضی شبکه‌های اصلی آبیاری و زهکشی را افتتاح خواهیم کرد. این اراضی سطح وسیعی را زیر کشت می‌برد و علاوه بر آن سد مخزنی این استان نیز افتتاح خواهد شد.

وزیر نیرو گفت: برای به انجام رساندن مجموعه طرح‌هایی که برای استان ایلام در نظر گرفته شده حدود هزار و صد میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها