انواع روغن صنعتی در فیدار اویل(فیدار گستر)

کد خبر: 989990
انواع روغن صنعتی در فیدار اویل(فیدار گستر)

انواع مختلف روغن صنعتی ساخته شده توسط کشورهای مطرح دنیا و همچنین شرکت بسیار بزرگ و معروف ایران به نام شرکت نفت بهران توسط شرکت فیدار گستر با نازل ترین قیمت و گارانتی به فروش می رسد. تمامی محصولات شرکت کاملا درجه یک بوده و به صورت کاملا اورجینال می باشد و دارای چندین استاندارد بین المللی بوده که به همراه استانداردهای زیست محیطی برای استفاده در کارخانجات و ماشین آلات مختلف می باشد. روغن صنعتی موجود در شرکت به گونه ای هستند که می توان از آن در تمامی قطعات مختلف صنعتی به منظور بالا بردن طول عمر قطعه به همراه افزایش بازدهی دستگاه ها استفاده کرد. شرکت بازرگانی فیدار گستر دارای قدمتی بیش از ده سال می باشد که با ایجاد سایت های فروشگاهی خود سعی کرده است علاوه بر فروش محصولات خود در تهران، نیاز شهرستانی های عزیز را برآورده کرده و محصولات و انواع مختلف روغن صنعتی و گریس نسوز خود را به شرکت های مختلف در دیگر استان ها نیز به فروش برساند. البته استفاده از سایت تنها راه ممکن برای خرید روغن صنعتی نمی باشد. شرکت ما راه های ارتباطی دیگری را نیز برای افزایش فروش محصولات و خدمات رسانی به مشتریان و کاربران جدید ایجاد کرده است. استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام با آیدی @fidaroilgostar می باشد و راه دیگر تماس مستقیم با شماره 02166603139 می باشد که می توانید روغن صنعتی دلخواه خود را در برند های روغن بهران ، توتال و شل خریداری کنید.

روغن صنعتی موجود در فیدار اویل

شرکت فیدار اویل به مانند دیگر شرکت های بزرگ و معتبر جهانی دارای انواع مختلف روغن صنعتی در سه برند معروف و بزرگ جهانی نظیر روغن صنعتی توتال، شل و بهران می باشد و از فروش روغن های بی کیفیت پرهیز می کند. تمامی محصولات کاملا اصل بوده و تمامی شرکت های صنعتی موجود در ایران نظیر کارخانجات ساخت مواد غذایی، کاغذ سازی، برق، فولاد سازی، نفت، پتروشیمی و ... می توانند هر نوع مدل از روغن های صنعتی موجود در شرکت را با بالاترین کیفیت به همراه خدمات و با مناسب ترین قیمت و در زمان بسیار اندکی سفارش دهند. شرکت ما بهترین نوع روغن صنعتی را که با محیط سازگار باشد را فراهم کرده و به فروش می رساند.

از مهمترین انواع روغن صنعتی موجود در شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روغن صنعتی توتال: این روغن ساخت کشور فرانسه می باشد و جز یکی از مهمترین روغن های صنعتی در دنیا به حساب می آید که در بسیاری از صنایع حساس نظیر خودروسازی، معادن، کشاورزی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. تنها تفاوت گریدهای آنها به دلیل استفاده از مواد افزودنی به درصدهای متفاوت می باشد. این روغن نسبت به روغن بهران قیمت به مراتب بالاتری داشته ولی نسبت به مدل های آمریکایی قیمت بسیار مطلوب تری دارد. تمامی استانداردهای بین المللی را دارا بوده و یکی از بهترین نوع روغن صنعتی به حساب می آید. فعالیت شرکت Total در کشور ایران نزدیک به بیست سال می باشد.از مهمترین مدل های روغن صنعتی توتال موجود در شرکت فیدار اویل می توان به: Azolla AF 46، Carter EP 2200، Disola M، EP 85w-140، Azolla AF-68 اشاره کرد.

انواع روغن صنعتی در فیدار اویل(فیدار گستر)

  • روغن صنعتی شل: موارد کاربرد روغن صنعتی Shell بسیار گسترده بوده و بسیاری از شرکت های بزرگ صنعتی از آن استفاده می کنند که می توان به: روانکاری دستگاه های کشاورزی، موتور هواپیما، خودرو، توربین ها، موتور تراش و ... اشاره کرد. از مهمترین مدل های موجود در شرکت فیدار اویل می توان به: Albida EP2، Alvania EP، Clavus 68، Corena S2 R، Omala HD و ... اشاره کرد.

انواع روغن صنعتی در فیدار اویل(فیدار گستر)

  • روغن صنعتی بهران: بهران یکی از بزرگترین و معروف ترین شرکت های نفتی در ایران به حساب می آید و تا به امروز توانسته است تمامی محصولات نفتی و روغنی خود را در بالاترین کیفیت به فروش برساند. روغن صنعتی بهران بسیار گسترده بوده و در دستگاه ها و ماشین آلات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که می توان به: روغن ترانسفورماتور با تعداد دور بالا، روغن کمپرسور، نساجی، چرخ دنده ها و خیلی موارد دیگر اشاره کرد. از مهمترین روغن های صنعتی بهران موجود در شرکت می توان به: بهران درفش، بهران بردبار، هیدرولیک HP؛ T؛ TX؛ HFC، بهران مقاوم و بهران توربین اشاره کرد.

انواع روغن صنعتی در فیدار اویل(فیدار گستر)

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها