کشتی‌آرای: تب فروش طلا توسط مردم فروکش کرد

کد خبر: 991689

کشتی‌آرای از کاهش شدت فروش طلا توسط مردم خبر داد و گفت: فقط سکه امامی به دلیل تقاضا برای سرمایه‌گذاری حباب ۱۸۰ هزار تومانی دارد.

کشتی‌آرای: تب فروش طلا توسط مردم فروکش کرد

خبرگزاری تسنیم: محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: نسبت به روز‌های قبل، شرایط بازار عادی شده و فعلاً آرامش حکم‌فرماست.

وی با اشاره به ثبات قیمت طلا و سکه در بازار، گفت: نوسان نیم درصدی در بازار وجود دارد، ولی با این حال ثبات حاکم است.

این فعال بازار طلا و جواهر در پاسخ به این سوال که آیا بازهم مراجعات مردم برای فروش طلا و سکه زیاد است؟ تصریح کرد: از شدت فروش طلا توسط مردم کاسته شده است. روز‌های اول که بازار باز شده بود حجم فروش طلا توسط مردم خیلی زیاد بود، ولی الان شدت فروش طلا کم شده است.

کشتی آرای درباره حباب قیمت سکه نیز گفت: فقط سکه طرح جدید حباب دارد که دلیل آنهم افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری است؛ طلا و انواع سکه حباب ندارد. اما حباب سکه طرح جدید ۱۸۰ هزار تومان است.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و طرح قدیم ۶ میلیون و ۲۵۰ تومان است.

ضمن آنکه قیمت نیم سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۷۰ هزار تومان تعیین شده و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۶۳۸ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۸۴۷ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۷۵۴ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۷۰۷ دلار معامله می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها