فیلتر شنی و سختی گیر رزینی ساخت شرکت اطلس آب

کد خبر: 994059

شرکت اطلس آب کیمیا پالایش از سال ۱۳۷۰ در خصوص ساخت تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب به صورت مستمر پویا فعالیت خود را آغاز کرده است این شرکت هم اکنون در زمره شرکت های برتر صنعت آب و فاضلاب در کشور شناخته می‌شود که مدیریت این شرکت همواره در تلاش بوده که به صورت پویا و هدفمند در جهت ساخت تجهیزات صنعت آب و فاضلاب ایفای نقش کند. شرکت اطلس آب همواره با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود را با پشتوانه کارخانه مجهز به طراحی و ساخت فناوری نوین در صنعت آب گام برداشت این شرکت با چنین رویکردی رضایت مندی مشتریان خود را در اولویت قرار داده است

فیلتر شنی و سختی گیر رزینی ساخت شرکت اطلس آب

فیلتر شنی-سختی گیر رزینی

شرکت اطلس آب کیمیا پالایش از سال ۱۳۷۰ در خصوص ساخت تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب به صورت مستمر پویا فعالیت خود را آغاز کرده است این شرکت هم اکنون در زمره شرکت های برتر صنعت آب و فاضلاب در کشور شناخته می‌شود که مدیریت این شرکت همواره در تلاش بوده که به صورت پویا و هدفمند در جهت ساخت تجهیزات صنعت آب و فاضلاب ایفای نقش کند. شرکت اطلس آب همواره با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود را با پشتوانه کارخانه مجهز به طراحی و ساخت فناوری نوین در صنعت آب گام برداشت این شرکت با چنین رویکردی رضایت مندی مشتریان خود را در اولویت قرار داده است

فیلتر شنی و سختی گیر رزینی ساخت شرکت اطلس آب

ماموریت یا محدوده کاری این شرکت به شرح زیر می باشد .

سیستم تصفیه آب- دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی, اولترافیلتراسیون و پکیج تصفیه آب خانگی,

سیستم تصفیه فاضلاب- پکیج تصفیه فاضلاب انسانی و صنعتی ,چربی گیر آشپزخانه, سپتیک تانک, کلاریفایر,فیلتر پرس

پیش تصفیه آب پیش تصفیه آب - فیلتر شنی , فیلتر کربنی ,سختی گیر رزینی,فیلتر شنی FRP

سیستم ضدعفونی و گندزدایی- پکیج تزریق کلر,دستگاه ازون ژنراتور ,اشعه ماورای بنفش UV

تجهیزات و مواد- آنتی اسکالانت, نازل فیلتر شنی ,مواد شستشوی منبران,کربن اکتیو ,شیر اتوماتیک سختی گیر, سختی گیر رزینی

فیلتر شنی-قیمت فیلتر شنی

فیلتر شنی یکی از تجهیزات پرکاربرد در سیستم های تصفیه آب و فاضلاب صنعتی و بهداشتی می باشد. از کاربردهای مهم فیلتر شنی می‌توان به شفاف سازی آب دارای کدورت بالا اشاره کرد. از مهمترین کاربرد این سیستم می توان در استخرهای شنا جهت شفاف سازی آب استخر و همچنین رفع کدورت و املاح موجود درون آب اشاره کرد. استخر شنا بنا به حجم بالای آب و جلوگیری از تعویض زود هنگام آن می بایست به وسیله پمپ و انتقال مایع به فیلتر شنی به صورت مداوم عمل تصفیه انجام شود. فیلتر ساخت این شرکت همواره از بهترین تجهیزات و ورق موجود در بازار ساخت می شود و همچنین تمامی محصولات ساخت شرکت اطلس آب کیمیا پالایش دارای یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند. این شرکت بنا به درخواست مشتریان خود و نوع استفاده از فیلتر شنی اقدام به طراحی و تولید دستگاه تصفیه آب می نماید.

انواع فیلتر شنی

فیلتر شنی دارای انواع مختلف می باشد که بنا به نوع استفاده آنها و نوع آب مورد نیاز جهت تصفیه انتخاب می شود از مهم ترین نوع فیلتر شنی می توان به نوع فلزی آن اشاره کرد که در مقایسه با سایر نوع آن از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد این نوع از فیلتر با توجه به نوع ساختاری که دارد در اکثر صنایع به جزء صنایع دارویی و غذایی کاربرد دارد چرا که در صنایع بهداشتی می بایست از نوع فیلتر شنی FRP یا SS استیل 304 و یا 316 استفاده کرد.

فیلتر شنی و سختی گیر رزینی ساخت شرکت اطلس آب

نکات مهم در نگهداری فیلتر شنی

جهت طول عمر بالا و عملکرد بهینه فیلتر شنی می بایست از سوی شرکت سازنده یکسری نکات اساسی و پرکاربرد در طراحی و ساخت رعایت شود. از مهم ترین این نکات می توان به مواردی همچون رنگ آمیزی فیلتر شنی اشاره کرد. رنگ امیزی اصولی می بایست در ابتدا تمای سطح فلزی کار به وسیله دستگاه سند بلاست می بایست یک لایه از اکسید روی ورق به کلی برداشته شود تو با خلل و فرج های ریزی که در سطح فلزی ایجاد می شود باعث می شود که رنگ به خوبی در روی ورق چسبیده شود. و با ین کار می توان از زنگ زدگی و خروج زنگ آب از فیلتر شنی جلوگیری کرد. با تمامی این شرایط فیلتر شنی می بایست هر چند سال یکبار بازرسی کامل شود و از ایجاد زنگ زدکی در سطح فیلتر جلوگیری به عمل آید و به نوعی قبل از تماس احتمالی آب با بدنه جلوگیری کرد

پس شویی فیلتر شنی

از اصلی ترین عواملی که در عملکرد بهینه فیلتر شنی تاثیر مستقیم دارد بگواش فیلتر شنی می باشد. این عمل هر چند یکبار به صورت دوره ای و مداوم می بایست صورت گیرد با عمل پس شویی به راحتی با باز و بسته کردن چند شیر فیلتر شنی از حالت تولید به پس شویی تعقیر حالت می دهد. زمان بگواش به عواملی همچون نوع آب ورودی به فیلتر شنی و مدت زمان کارکرد فیلتر شنی بستگی دارد.

سختی گیر رزینی

یکی از مهم ترین نوع آلاینده های موجود درون آب که همگان به آن آشنا می باشند و باعث ایجاد مشکلات فراوانی نیز در هنگام استفاده از آب ایجاد می کند سختی آب می باشد که اغلب آن را به عنوان گچ درون آب پس از رسوب گذاری در لوله آب با آن آشنا می باشد. می توان تعریف دقیق آن را مجموعه یونهای مثبت و منفی و همچنین املاح محلول در آب که کاتیون ها به یون های کلسیم و منیزیوم بیشتر بر می گردد عمدتا به عنوان سختی آب تعریف می شود. از مهم‌ترین منشاء آن می‌توان به عبور آب از میان یا روی سنگ آهک نرم است که منبع یون کلسیم و منیزیم می باشند و گفت اکثر آب های زیر زمینی دارای سختی بالا می باشند.

فیلتر شنی و سختی گیر رزینی ساخت شرکت اطلس آب

مشکلات سختی بالا در آب مصرفی

مشکلات سختی بالا در آب مصرفی

رسوب گذاری در تجهیزات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی معمولا" آب با سختی بالا در زمانی که در نهایت باعث تشکیل رسوب کربنات کلسیم می شود بیشترین موارد در لوله های کویل گرمایشی ساختمانها همچنین در سماور بیشتر نمود پیدا می کند که وجود یونها درون لوله آب باعث افت عملکرد سیستم سرمایشی و گرمایشی و تخریب آنها پس از مدت زمانی می شود.از دیگر مشکلاتی که وجود کربنات کلسیم ایجاد می کند کاهش اثرات مواد شوینده می باشد به عنوان مثال وقتی مواد شوینده با اینگونه آبها در تماس می باشد باعث تغییر شیمیایی در مواد شوینده می شود و باعث می شود مواد خوب کف نکند. در اینجا نیاز می باشد که این نکته اشاره کنیم که اگر دستگاه سختی گیر رزینی  در موردی آب در ساختمان در جهت شرب نیز مورد استفاده قرار گیرد می بایست در جهت استفاده آب شور از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده شود. تمامی دستگاه های سختی گیر ساخت شرکت اطلس آب دارای ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.

قیمت سختی گیر رزینی

شرکت اطلس آب با توجه به متفاوت بودن دستگاه سختی گیر قیمت آن نیز متفاوت می باشد. برای تعیین قیمت عوامل بسیار دخیل می باشد که از جمله مهمترین آنها می توان به موارد مهمی اشاره کرد.

  • نوع دستگاه
  • ظرفیت سختی گیر رزینی
  • فلزی و یا FRPبودن دستگاه
  • رزینی و یا مغناطیسی بودن
  • انتخاب نوع شیر اتومات یا سلوولو بودن

از نظر قیمتی سختی گیر رزینی با شیر تمام اتوماتیک در مقایسه با سایر نوع دستگاه از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.در دستگاه های رزینی عمده قیمت دستگاه را رزین مشخص می کند.

احیای سختی گیر رزینی

با توجه به اینکه رزین سختی گیر به صورت دورهای می بایست احیا شود این روش خود دارای مراحل مختلفی می باشد که در ابتدا می بایست اگر سختی گیر رزینی با شیر سلوولو باشد. ابتدا می بایست شیر را در حالت 1 که حالت بگواش می باشد قرار می گیرد پس از این مرحله اهرم شیر چند حالته را در وضعیت 2 قرا می دهیم با این حرکت آب از قسمت پایین سختی گیر وارد شده و آب نمک پس از تماس با لایه های رزین باعث زدودن یون های درگیر با رزین می شود.این عمل تا خالی شدن مخزن ادامه پیدا می کند پس از اتمام این مرحله آب می بایست تا حدی که شوری ان ز بین برود از دستگاه خارج شود.

دستگاه کلرزن مایع کلریناتو ر

جهت ضد عفونی کردن آبها چند روش متفاوت وجود دارد که از جمله مهمترین آنها می توان به پکیج تزریق کلر یا همان کلریناتور مایع اشاره کرد. استفاده از این روش در مقایسه با سایر گندزداها از هزینه کمتر و راهبری راحت تری برخوردار می باشد.

فیلتر شنی و سختی گیر رزینی ساخت شرکت اطلس آب

موارد استفاده از کلرزن مایع

تزریق کلر مایع و مواد شیمیایی جهت خروجی انواع فاضلاب بهداشتی و صنعتی

حذف تمامی میکروب و باکتری و جلوگیری از تشکیل قارچ و جلبک

تزریق مواد شیمیایی آنتی اسکالانت و اسید در وروردی و خروجی دستگاه تصفیه آب صنعتی

پکیج تزریق از چند بخش اصلی تشکیل شده است که از مهمترین آنها می توان به دوزینگ پمپ.میکسر. همزن. الکتروموتور.شاسی. تابلو برق. اشاره کرد. برای یک انتخاب خوب دستگاه کلرزن می بایست نکات کاربردی را در نظر داشت که از جمله آنها می‌توان به نوع آب مورد نظر جهت ضدعفونی و میزان دبی روزانه و فشار خط گذر آب را در نظر گرفت و با توجه به نوع آب و مقدار گذر آب در ساعت می توان پکیج تزریق کلر را طراحی کرد. کلرزن مایع یا همان کلریناتور مایع ساخت شرکت اطلس آب دارای یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد. این شرکت جهت سهولت در نگهداری و راه اندازی پکیج تزریق کلر همواره همراه با دستگاه ساخته شده برگه گارانتی و کتابچه راهنمای نگهداری و راهبری دستگاه کلریناتور را ارائه به خریداران می‌کند.

قیمت کلرزن مایع

با توجه به متفاوت بودن دستگاه کلریناتور قیمت انها نیز متفاوت می باشد عوامل بسیاری در قیمت دستگاه کلرزن مایع تاثیر گذار می باشد. برای اعلام قیمت دستگاه می بایست به موارد مهمی دسترسی داشت که مهمترین آنها مقدار ظرفیت آب مصرفی و نوع آب به همراه میزان فشار خط انتقال آب را می بایست مد نظر قرار داد.به عنوان مثال در مواقعی که میزان کلر مصرفی بالا می باشد. می بایست از دو مخزن جهت آماده سازی کلر استفاده کرد. که به اینگونه دستگاه کلرزن دوبلکس نیز می گویند. معمولا" اینگونه دستگاه ها در مقایسه با نوع تکی آن از قیمت حدود 20 درصد بیشتر برخوردار می باشد.از دیگر موارد در قیمت دستگاه کلرزن نوع دوزینگ پمپ تزریقمی باشد که نوع ایرانی آن در مقایسه با نوع ایتالیایی ارزانتر می باشد.

دستگاه تصفیه آب صنعتی

این روزها با توجه به آلودگی بالای آب های صنعتی و آشامیدنی استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی در جهت رفع مشکلات نمود بیشتری پیدا کرده است به راحتی می توان تمامی آبهای دارای آلودگی بالا در صنایع صنعتی و بهداشتی را تصفیه نمود انتخاب دستگاه تصفیه آب صنعتی به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله مهمترین آنها نوع استفاده از آب خروجی از دستگاه تصفیه آب صنعتی می باشد با توجه به آنالیز آب ورودی و مصرف خروجی می توان دستگاه تصفیه آب صنعتی را طراحی و تولید کرد.

اصولاً دستگاه تصفیه آب صنعتی در دو نوع آب‌های لب شور و و شور قرار می‌گیرند که به عنوان مثال آبهای لب شور به آب‌های گفته می‌شود که TDS ۱۰۰۰ ppm باشد ولی آب های شور و حال گفته می‌شود کهTDS تا حدود ۳۵ هزار نیز می‌رسد. به راحتی می توان با دستگاه تصفیه آب تمامی این به راحتی می توان با دستگاه تصفیه آب تمامی این اعداد را به حد استاندارد و رساند.

فیلتر شنی و سختی گیر رزینی ساخت شرکت اطلس آب

تجهیزات دستگاه تصفیه آب صنعتی

از مهمترین تجهیزات در ساخت این گونه دستگاهها می توان به مواردی همچون فیلتر شنی.فیلتر کربنی .ختی گیر رزینی.پمپ فیلتر شنی.پمپ طبقاتی فشار بالا.شیرهای برقی ممبران .دستگاهUVزریق کلر مرکز تزریق متابی سولفیت پکیج تزریق آنتی اسکالانت های نشانگر فشار و دما.که در این میان گرانترین تصویر را می توان غشای نیمه تراوا یا همان ممبران پمپ های فشار بالا شرکت بخش عمده قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی را تعیین می کند.

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

در تعیین قیمت این گونه دستگاهها عوامل متعددی دست به دست هم می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به همان نکته ای که در بالا اشاره شد یعنی نوع آب ورودی و نوع آب خروجی جهت مصرف اشاره کرد. از دیگر نکاتی که در تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی مهم می باشد می توان به ظرفیت دستگاه اشاره کرد دستگاه های تصفیه آب ساخت شرکت اطلس آب همواره دارای یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد و این شرکت هم در کنار ارائه دستگاه به مشتری یک دفترچه جهت بهره برداری و راهبری آسان دستگاه نیز ارائه می کند تمامی دستگاه این شرکت از برترین برندهای موجود در بازار طراحی و تولید می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می تواند با کارشناسان این شرکت به صورت ۲۴ ساعته تماس حاصل نمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها