نوسانات بازار طلا و سکه ادامه دارد

کد خبر: 995374

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز بازار طلا و سکه مانند یک هفته اخیر ملتهب بود و قیمت ها نوسانات خود را داشته است.

نوسانات بازار طلا و سکه ادامه دارد

باشگاه خبرنگاران: ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر، با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا و سکه، گفت: امروز بازار طلا و سکه مانند یک هفته اخیر چنگی به دل نمی زد و قیمت ها نوسانات خود را داشته اما امروز شدت آنچنانی نداشته است.

او بیان کرد: هر ساله در ماه رمضان به دلیل کاهش داد و ستدها شاهد کاهش قیمت طلا و سکه هستیم اما امسال به دلیل تغییرات شدید نرخ ارز و اونس جهانی شاهد افزایش نجومی قیمت ها بودیم که پیش بینی می شود همچنان روند صعودی باشد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص آخرین قیمت طلا و سکه در بازار، گفت: طلای ۱۸ عیار امروز ۷۴۰ هزار تومان معامله شد. هر مثقال طلای ۱۷ عیار آب شده ۳ میلیون و ۲۰۷ هزار تومان، سکه طرح جدید ۷ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

این مقام مسئول با اشاره به تغییرات قیمت طلا و سکه نسبت به روز قبل، گفت: قیمت طلا و سکه در طول روز گاهی افزایشی و گاهی کاهشی است که قیمت سکه در هر گرم ۱۵ هزار تومان نسبت به دیروز تغییر داشته است. پیش بینی می‌شود قیمت‌ها افزایش داشته باشد، اما بستگی به تغییرات نرخ ارز و اونس جهانی دارد.

به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر اگر قیمت ارز و اونس جهانی به یک ثبات نسبی برسد شاهد کاهش قیمت طلا و سکه خواهیم بود. در این شرایط مردم می توانند به سراغ بازار مصنوعات طلا و جواهر بروند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها