انتقاد نماینده استانبول از خراب شدن هندوانه‌های ایرانی +عکس

کد خبر: 999191

نماینده استانبول از حزب جمهوری خلق با انتشار تصاویری از خراب شدن هندوانه‌های صادراتی ایران به ترکیه نوشت: عاملان این اتفاق باید از کار برکنار شده و محاکمه شوند.

انتقاد نماینده استانبول از خراب شدن هندوانه‌های ایرانی +عکس

خبرگزاری تسنیم: محمود تانال نماینده مردم استانبول از حزب جمهوری خلق با انتشار تصاویری از هندوانه‌هایی که از ایران به ترکیه رفته و زیر آفتاب در حال خراب شدن است، نوشت: می‌گویند هندوانه‌ها خراب شده و نمی‌توانیم آن را به مردم بدهیم. می‌توانند بیایند و بررسی کنند. ۱۶۰ واگن هندوانه از ایران آمده است. صاحبان هندوانه‌ها با بیان اینکه هندوانه‌ها خراب شده‌اند آن‌ها را تحویل نگرفتند. این هندوانه‌ها در مقابل چشمانمان خراب شد. چرا این هندوانه‌ها پیش از خراب شدن تقسیم نشدند؟ تمیز کردن واگن‌ها ۲۰۰ هزار لیره هزینه خواهد برد. کسانیکه بدون نقشه و بدون تجربه مسبب این اقدام شدند باید حساب پس بدهند. باید از مسئولیتشان استعفا دهند.

انتقاد نماینده استانبول از خراب شدن هندوانه‌های ایرانی +عکس

وی افزود: هندوانه‌هایی که از سوی تجار ایرانی به وان آمده بود به دلیل هفته‌ها انتظار در استان وان خراب شد.

طی هفته‌های گذشته با افزایش ۳۰۰ درصدی تعرفه واردات هندوانه از ایران به ترکیه، تاجرانی که اقدام به صادرات هندوانه به استان وان ترکیه کرده بودند با افزایش ۳ برابری تعرفه مجبور به رها کردن محصول خود شده و ۷ هزار تن هندوانه را در گمرک وان رها کردند.

این موضوع باعث خسارت سنگین این تاجران شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها