دریادار سیاری: کرونا تاثیری در توان رزمی ارتش نخواهد داشت

کد خبر: 1001836

معاون هماهنگ کننده ارتش با تأکید بر اینکه شیوع بیماری کرونا تاثیری در توان رزمی ارتش نداشته است، گفت: در حوزه آمادگی رزمی به اجرای دقیق آموزش‌ها در مراکز آموزشی اهتمام داریم.

دریادار سیاری: کرونا تاثیری در توان رزمی ارتش نخواهد داشت

خبرگزاری مهر: امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در نشست کارگروه‌های تخصصی قرارگاه پدافند زیستی ارتش که امروز در ستاد آجا برگزار شد، گفت: دوره‌های آموزش سربازان در همه مراکز آموزشی سربازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است و ضمن پایش‌های لازم برای استمرار شرایط مطلوب بهداشتی، پادگان‌ها و مراکز آموزشی را محلی مطمئن برای صیانت از سرمایه‌های انسانی خود می‌دانیم.

وی افزود: در حال حاضر هیچ گونه عقب‌افتادگی آموزشی نداریم و آموزش‌ها برای حفظ توان رزم و تقویت آمادگی دفاعی ارتش با قوت ادامه دارد.

معاون هماهنگ کننده ارتش با تأکید بر اینکه شیوع بیماری کرونا تاثیری در توان رزمی ارتش نخواهد داشت، خاطر نشان کرد: در حوزه آمادگی رزمی به اجرای دقیق آموزش‌ها در مراکز آموزشی اهتمام داریم و به رغم گسترش فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی در کشور، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و نظارت‌های لازم، آمادگی دفاعی ارتش را با صیانت از سلامت کارکنان و استمرار آموزش در سطح مطلوب حفظ کرده و ارتقا بخشیده‌ایم.

دریادار سیاری افزود: ۳۸ بیمارستان ارتش در سراسر کشور همچنان در خدمت مردم و بیماران مبتلا به کرونا است و بیش از ۵۹ طرح تحقیقاتی پیشگیری و درمان کرونا و مقالات معتبر علمی را برای بررسی و استفاده به ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت بهداشت ارسال کرده‌ایم.

وی گفت: فرهنگ‌سازی برای رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و همچنین مستندسازی تمامی اقدامات ارتش در چارچوب مدیریت دانش را به صورت جدی در دستور کار و در دست اجرا داریم تا به عنوان سندی ارزشمند قابل استناد و استفاده برای آیندگان باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها