دریادار خانزادی: مراکز آموزشی و مهارتی «نداجا» باید به روز شود

کد خبر: 1009627

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اهمیت به روز رسانی امکانات مراکز آموزشی و مهارتی این نیرو گفت: گام‌های موثری برای اعتلای دانش پژوهان «نداجا» برداشته شده است.

دریادار خانزادی: مراکز آموزشی و مهارتی «نداجا» باید به روز شود

خبرگزاری مهر: دریادار خانزادی امروز (دوشنبه) در بازدید از مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا در رشت با اشاره به اهمیت ویژه به مراکز آموزشی، گفت: مهمترین رکن در این مرکز، آموزش و تربیت است. آموزش چه از نظر کیفی و کمی برای نیروی دریایی راهبردی ارتش حائز اهمیت است.

وی با اشاره به سیاست‌های کلی این نیرو در راستای افزایش توان رزمی توسط آموزش‌های نوین، گفت: در این زمینه با هدف گذاری کوتاه مدت و میان مدت گام‌های موثری برای اعتلای آموزش به دانش پژوهان در کلیه مجموعه‌های آموزشی و پژوهشی برداشته‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اهمیت به روز رسانی امکانات مراکز آموزشی و مهارتی این نیرو با تغییرات تکنولوژی روز دنیا، گفت: با حضور فرماندهان و اساتید توانمند در تمام حوزه‌های علمی، نظامی و آموزشی، این مرکز ظرفیت بالایی برای ایفا و گسترش آموزش‌های دریایی در کشور را دارد.

بر اساس این گزارش، دیدار با تعدادی از خانواده‌های دارای بیمار صعب العلاج و بازدید از پروژ‌های در حال ساخت اعم از مهمانسرا، مدرسه شهدای نیروی دریایی، پارک هفتم آذر شهرک سازمانی و پروژه ساخت ۹۶ واحدی مسکونی در مرکز فرماندهی آموزش‌تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا از دیگر برنامه‌های دریادار خانزادی است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها