اجرای تمرین آموزشی پرواز در شب با بالگردهای ۲۱۴ و ۲۰۶ هوانیروز

کد خبر: 1016176

تمرین آموزشی پرواز در شب پایگاه هوانیروز ارتش در کرمان با بالگردهای ۲۱۴ و ۲۰۶به منظور ارتقاء سطح آموزش و شناسایی باند پروازی، با موفقیت برگزار شد.

اجرای تمرین آموزشی پرواز در شب با بالگردهای ۲۱۴ و ۲۰۶ هوانیروز

خبرگزاری فارس: تمرین آموزشی پرواز در شب پایگاه هوانیروز ارتش در کرمان با بالگردهای ۲۱۴ و ۲۰۶به منظور ارتقاء سطح آموزش و شناسایی باند پروازی، با موفقیت برگزار شد.

سرهنگ خلبان اعتمادزاده فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان، گفت: به منظور حفظ و ارتقاء رزمی خلبانان و کادر فنی تمرین آموزشی پرواز در شب این پایگاه با حضور خلبانان مومن و متعهد با موفقیت انجام شد.

وی با اشاره به اینکه از ماموریت های ذاتی هوانیروز عملیات های پروازی در شبانه روز است افزود: به منظور ارتقاء آمادگی خلبانان و کادر فنی در ماموریت های شبانه، تمرینات آموزشی پرواز در شب، به طور مستمر در تمامی پایگاه های هوانیروز کشور انجام می شود، پایگاه هوانیروز کرمان نیز توانسته است این ماموریت را به نحو شایسته در دل شب برگزار کند.

سرهنگ خلبان اعتمادزاده هدف از این تمرین شبانه را اجرای آموزش پروازی در دل شب خواند و تاکید کرد: در راستای بالا بردن کیفیت آموزش و توان اجرای عملیات در شب و همچنین انتقال تجربیات به خلبانان جوان و کادر فنی، تمرین پرواز در شب با بالگردهای ۲۰۶ و ۲۱۴ با موفقیت کامل و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده انجام شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها