فرمانده نیروی زمینی ارتش: باید قدردان نعمت ولایت باشیم

کد خبر: 1023460

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه همدان استانی خوشنام در دفاع مقدس بود گفت: امروز افتخار می‌کنم در ارتشی خدمت می‌کنم که ارتش و سپاه یک لشکر الهی و در رکاب ولی فقیه هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش: باید قدردان نعمت ولایت باشیم

خبرگزاری تسنیم: امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز در آئین افتتاح مجتمع 114 واحدی کوی شهید قهرمان همدان با تقدیر از حضور امام جمعه همدان در این مراسم اظهار داشت: حضور آیت الله شعبانی به معنای احترام به ارتش و محترم شمردن نیروی زمینی است و لذا قدردان امام جمعه همدان هستیم.

وی با بیان اینکه جهاد بزرگی در نیروی زمینی در زمینه رفع مشکلات مسکن کارکنان ایجاد شده است، مطرح کرد: با وجود مشکلاتی که در بحث خانه سازمانی و مسکونی وجود دارد، اما احساس غمی نداریم چرا که به این موضوع اعتقاد داریم که دارای خدای بزرگی هستیم و نعمت‌های خود را بر ما ارزانی داشته است.

حیدری با تاکید بر اینکه در جغرافیای اسلام، امروز مصداق صراط المستقیم، ولی امر مسلمین و ولی فقیه است، گفت: خداوند، پیامبر و ائمه اطهار صراط مستقیم بودند و در نبود ائمه اطهار این ولی فقیه است که صراط مستقیم را معنا می‌کند.

وی با بیان اینکه باید قدردان نعمت ولایت باشیم، عنوان کرد: در دیداری که بنده به خدمت رهبر معظم انقلاب شرف یاب شدم، گزارشی از مشکلات موجود در نیروی زمینی خدمت ایشان ارائه شد و ایشان نیز بر رفع این مشکلات تاکید داشتند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه هر نظامی که وارد نیروهای مسلح می‌شود باید این امید در آنها وجود داشته باشد که در 25 سال خدمت، صاحب یک خانه خواهد شد، دستور به انجام این ماموریت را به بنده صادر فرمودند.

وی با تاکید بر اینکه این دستور، دستور ولی امر مسلمین است، مطرح کرد: در این راستا با نصب العین قرار دادن دستورات ایشان طرح‌هایی با عنوان لبیک در رابطه با شئونات مختلف زندگی پرسنل تعریف شده است.

حیدری با بیان اینکه امروز با وجود نازنین ولی امر مسلمین غمی برای ما وجود نخواهد داشت، گفت: دو طرح لبیک 8، که به خانه سازمانی و طرح امام حسن مجتبی(ع) که مربوط به خانه شخصی کارکنان ارتش است در دستور کار نیروی زمینی ارتش قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در این مجموعه از تعداد 30 بلوک که قرار است احداث شود، 8 بلوک در حال احداث است و تعداد 4 بلوک نیز امروز به افتتاح خواهد رسید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه علیرغم تمام تنگناها منابع پشتیبانی این طرح کنار گذاشته شده است، عنوان کرد: در کنار مجموعه‌های در حال ساخت در همدان در 24 شهر از سراسر کشور نیز در حال ساخت و ساز مسکن‌های سازمانی و مسکونی هستیم و این نهضت خانه سازی در ارتش ادامه خواهد داشت.

وی با تقدیر از اقدامات امیر شاکری، فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان، گفت: اطاعت از ولی فقیه را وظیفه خود می‌دانیم و به دنبال ارتقا و بالا بردن منزلت اجتماعی کارکنان نیروهای مسلح در تلاش خواهیم بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها