امیر سرتیپ نصیرزاده: واهمه‌ای از دشمنان نداریم

کد خبر: 1026393

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش توان مقابله با هر نوع تهدیدی را دارد و هیچ ترس و واهمه ای از دشمنان نداریم و برای رسیدن به هدف متعالی که نابودی دشمنان اسلام است تلاش می کنیم.

امیر سرتیپ نصیرزاده: واهمه‌ای از دشمنان نداریم

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه مراسم دانش آموختگی دانشگاه های افسری اظهار داشت: مراسم دانش آموختگی مشترک بین نیروهای مسلح بسیار خوب و وحدت آفرین برگزار شد و موجب شادی دل رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و مورد تقدیر ایشان قرار گرفت.

وی افزود: این مراسم نمونه و الگوی خوبی برای تمامی مراسمات در نیروهای مسلح و با هدف وحدت، برادری و هم افزایی نیرو برگزار شد تا بتوانیم با دشمنان متجاوز مقابله کنیم.

امیر سرتیپ نصیرزاده اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در بیانات گوهربار خود تاکید کردند که دانشجویانی که وارد دانشگاه های افسری می شوند هدفی مقدس و متعالی دارند و بهترین جوانان جامعه ما هستند و باید تلاش کنند تا به دانش خود اضافه کرده و با هدف متعالی که به آن ها انگیزه ای مضاعف می دهد، به درجات عالی نظامی و اخلاقی برسند.

وی ادامه داد: در بحث مقابله با ویروس منحوس کرونا، وظیفه سنگینی بر عهده داریم زیرا هم مسئول سلامتی خود و کارکنان خود هستیم و هم باید حداکثر امکانات و تجهیزات را برای کمک به آحاد مردم فراهم کنیم که در این زمینه نیروی هوایی همگام با تمامی نیروهای مسلح از ابتدای شیوع این ویروس درکنار مردم بوده است و بیمارستان بعثت نهاجا و هم چنین بیمارستان های شهرهای دیگر در اختیار بیماران قرار گرفته است و در بحث کمک های مومنانه نیز، نهاجا به قوت به کمک و مساعدت به مردم نیازمند ادامه می دهد.

فرمانده نیروی هوایی خاطر نشان کرد: اقتدار نظامی یکی از مولفه های اصلی قدرت ملی است و امروز نیروی هوایی ارتش توان مقابله با هر نوع تهدیدی را دارد و هیچ ترس و واهمه ای از دشمنان نداریم و برای رسیدن به هدف متعالی که نابودی دشمنان اسلام است تلاش می کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها