فرمانده نیروی هوایی ارتش: پدیده تروریسم تولید آمریکا و انگلستان است

کد خبر: 1030746

فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار صمیمانه با سربازان اهل سنت نیروی هوایی ارتش هدف استکبار جهانی و صهیونیسم را به راه انداختن جنگ و و درگیر کردن مسلمانان یکدیگر عنوان کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش: پدیده تروریسم تولید آمریکا و انگلستان است

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با کارکنان وظیفه اهل تسنن این نیرو ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و هم چنین تبریک هفته وحدت اظهار کرد: مسلمانان جهان چه شیعه و سنی همگی به وحدانیت خدا و پیامبری حضرت محمد (ص) اعتقاد دارند و همه با یک هدف مقدس که ارتقا و اعتلای اسلام در کل جهان است در کنار هم و دوشادوش هم حرکت می کنیم و ملاک برتری افراد تنها میزان تقوای آن‌ها است.

امیر سرتیپ نصیرزاده افزود: اسلام در ذات و بنیان خود مخالف غارتگری و ظلم سرمایه داران دنیاست و از این جهت آنها از اسلام وحشت دارند، زیرا بقیه ادیان تحریف پیدا کرده اند و تنها دین اسلام است که بدون تحریف باقی مانده و حقانیت و ظلم ستیزی را در بطن خود دارد و تمام تبلیغات سو دشمنان بر علیه اسلام به دلیل حقانیت این دین و ظلم ستیز بودن آن است.

وی ادامه داد: هدف استکبار جهانی و صهیونیسم از به راه انداختن جنگ های مختلف از جمله در افغانستان، عراق، یمن، لیبی و دیگر کشورهای مسلمان، درگیر کردن مسلمان با مسلمان است و معتقدند که باید انرژی و سرمایه مسلمانان در جنگ با خودشان تلف شود و باید تمام مسلمان های جهان از این حربه قدیمی استکبار مطلع و آگاه باشند.

وی افزود: از جمله خباثت های دیگر دشمنان اسلام می توان به هجمه اخیر علیه پیامبر اسلام (ص) و توهین به ایشان اشاره کرد که مسلمانان جهان با اعتراض خود نشان دادند که به هیچ وجه تحمل توهین به مقدسات خود را ندارند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: پدیده تروریسم تولید آمریکا و انگلستان است و دین اسلام، دین صلح و مهربانی است و همه شما سربازان عزیز باید پیام رسان زنده اسلام در خانواده و شهر خود باشید و با افزایش آگاهی، از مختصات جنگ روانی دشمن اگاه شده و اجازه نفوذ به آنها را ندهید.

در ادامه حجت الاسلام سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: تمامی آیات قرآن کریم مباحث اخلاقی است و کل قرآن اخلاق پیامبر (ص) است و طبق حدیثی که از عایشه همسر پیامبر (ص) نقل شده است ده آیه اول سوره مومنون بیانگر اخلاق حضرت محمد (ص) می باشد.

وی ادامه داد: صفاتی مانند ایمان کامل، برپاداشتن نماز با خشوع، دوری از کار لغو و بیهوده، پاکدامنی، امانت دار و متعهد بودن از جمله ویژگی های پیامبر گرامی اسلام (ص) است که بارها در قرآن به آن اشاره شده است.

حجت الاسلام قاضی افزود: دین اسلام در ذات خود دین مهرورزی، برادری و برابری است و تنها میزان و ملاک برتری افراد نسبت به یکدیگر میزان تقوای آن هاست و در طول تاریخ و به خصوص در قرن اخیر استعمار جهانی و به خصوص انگلستان و آمریکا با ایجاد گروهک های مختلف و فرقه های ضاله سعی در تفرقه میان شیعه و سنی و جنگ میان آنها را داشته اند و تا حدودی هم موفق بوده اند، ولی بحمدلله بسیاری از نقشه های آنها با روشنگری های علمای دین شکست خورده است.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا خاطرنشان کرد: اختلافات شیعه و سنی در مباحث روایی، صرف و نحو و علم معانی و بدیع است و در مباحث اعتقادی و اصلی هیچ اختلافی با همدیگر نداریم و همگی با اعتقاد به یگانگی خدا و رسالت آخرین فرستاده او حضرت محمد (ص) دوشادوش هم در مقابل هجمه های دشمنان قسم خورده اسلام ایستاده ایم و برای اعتلا و انتشار اسلام ناب محمدی به سرتاسر جهان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها