کشف انبار احتکار دارو در عملیات اطلاعات سپاه

کد خبر: 1031119

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از کشف یک انبار احتکار دارو به ویژه داروهای خاص بیماری کرونا، با تلاش نیروهای اطلاعات سپاه لرستان خبر داد.

کشف انبار احتکار دارو در عملیات اطلاعات سپاه

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی لرستان، در تاریخ پانزدهم آبان ماه سال جاری انباری مملو از دارو، به ویژه داروهای خاص در درمان بیماری کرونا به ارزش بیش از یک میلیارد تومان، با حضور مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان، اطلاعات سپاه استان، بازرسان سازمان صمت و علم پزشکی کشف و داروهای موجود در آن ضبط شد.

در این انبار داروهای ایرانی و خارجی وجود داشتند که با توجه به بروز بیماری کرونا اکثر داروهای کشف شده خاص بیماران کرونایی بودند که در سطح شهر و داروخانه‌ها با کمبود آن مواجه هستیم.

مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان در این رابطه گفت: این انبار طی اطلاع رسانی و گزارش و تلاش شبانه روزی و قابل تقدیر نیروهای اطلاعات سپاه، با حضور قاضی شعبه سیار تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی کشف، که پس از بررسی کامل آن و تهیه گزارش، پرونده تخلفاتی تشکیل و پس از صورتجلسه پرونده متشکله جهت رسیدگی و صدور رأی به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی خرم آباد ارجاع داده شد.

حمید القاصی مهر افزود: داروهای قاچاق کشف شده به اموال تملیکی تحویل می‌شود تا پس از سیر مراحل قانونی اقلام کشف شده در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد تا با نرخ مصوب در بین داروخانه‌های سطح شهر و مردم توزیع شود.

وی گفت: محتکرین و گران فروشان منتظر گرفتار شدن در دستان قانون و جریمه‌های سنگین تعزیرات حکومتی باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها