سردار شریف: هیچ توطئه نکرده آمریکا در قبال ملت ایران وجود ندارد

کد خبر: 1037080

سخنگوی سپاه گفت: آمریکایی‌ها هیچ کار نمانده‌ای بر علیه ملت ایران ندارند و دیگر دست آنها در قبال فشارهای بیشتر خالی است.

سردار شریف: هیچ توطئه نکرده آمریکا در قبال ملت ایران وجود ندارد
خبرگزاری فارس: سردار رمضان شریف امشب در مراسم رونمایی از مستند((سالار)) با موضوع معرفی حیات شهید عبدالحمید سالاری اولین شهید مدافع حرم هرمزگان اظهار کرد: استان هرمزگان تنوع حضور و رشادت او در دوران انقلاب و دفاع مقدس و پس از آن درخشان و بی‌نظیر است. شهید یوسف دقت که اولین مسؤول روابط عمومی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بود و مورد ترور بدخواهان قرار گرفت تا شهید دارا و رییسی که الگوهای مقاومت در آبهای خلیج فارس هستند و حالا نیز یاد و خاطره شهیدی را گرامی می‌داریم که در دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) جان خود را نثار کرد و هزاران رزمنده و شهید دلاوری که در دوران دفاع مقدس از رزمندگان لشکر 41 ثارالله بودند که فرماندهی آن بر عهده حاج قاسم سلیمانی بود.

وی در ادامه افزود: از همان ابتدای انقلاب، آمریکایی‌ها سر سازش با ملت ایران نداشتند چرا که تمام امورات کشور که در ید قدرت آمریکا و ۱۳۰ هزار مستشار آنان بود، بعد از انقلاب این منافع به خطر افتاد و بدنبال آن منافع صهیونیست‌ها نیز که در معرض خطر قرار گرفت چون ملت بزرگ ما را سد راه خویش و جنایات و دست‌درازی خود می‌دیدند.

سردار شریف بیان کرد: صهیونیست‌ها اشغالگرند و فاقد ریشه تمدنی هستند و در ۷۰ سال گذشته ۲۷۰۰ نفر از عناصر نخبه کشورهای اسلامی منطقه را ترور کردند. خود صهیونیست ها نیز این ترورها را مایه افتخار خود می دانند و اسامی این ترورها را در چند کتاب منتشر کرده‌اند.

سخنگوی سپاه گفت: صهیونیست‌ها در این تحولات اخیر منطقه بصورت چراغ خاموش تعداد زیادی از نخبگان ملت‌های مسلمان را ترور کردند و هدف اصلی آنان نیز سلب دسترسی به سرشاخه‌های علم از سوی ملت‌های منطقه است.

وی این هدف صهیونیستی را از اهداف اولیه بن گورین تا به امروز دانست و گفت: آنان قدرت پوشالی خویش را در معرض تهدید می‌بینند و نمونه آن نیز شکست مفتضحانه‌شان در جنگ ۳۳ روزه بود در حالی که مدعی بودند که ارتش‌های عربی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن نابود ساخته‌اند اما در برابر یک گروه مبارز مسلمان و مقاوم شکست سختی خوردند.

صحنه ترور شهید فخری‌زاده جلوه واقعی ایمان و ایثار بوده است

مسؤول روابط عمومی سپاه در ادامه با اشاره به شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان، به مجاهدت پاسدار محافظ و سرتیم حفاظت این شهید بزرگوار و خلق صحنه‌ای از ایمان و ایثار در لحظه ترور اشاره و خاطرنشان کرد: این پاسدار دلاور خودش را به شهید فخری زاده می‌رساند و در اوج تراکم گلوله و آتش خودش را سپر آن شهید قرار می‌دهد و 4 گلوله نیز به وی اصابت می‌کند.

سردار شریف ادامه داد: خون این شهید و دیگر شهدای دلاور ما منشأ وحدت و همدلی ایرانیان برای ایستادن در برابر دشمن است و رسانه‌ها وظیفه دارند تا از این رخداد به کانونی برای همدلی و عزت ملت ایران بهره بگیرند تا بتوانیم راه این شهید را ادامه داده و خون این شهید را به موتور محرکه‌ای برای تلاش جوانان میهن به منظور دسترسی به علوم جدید قرار دهیم.

اوج ایمان در گمنامی رقم می‌خورد

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌ها و اقدامات سردار شهید حسن طهرانی‌مقدم و توسعه دانش‌ موشکی کشورمان اشاره و افزود: این شهید بزرگوار را در دوران حیات کسی نمی‌شناخت اما وقتی خداوند بخواهد به کسی عزت ارزانی دارد، او را در مدت کوتاهی به عنوان قهرمان ملی ایران قرار می‌دهد و ما امروز مدیون مجاهدت‌های بی‌پایان آن شهید بزرگوار هستیم که قدرت بزرگی را برای ملت ایران و نظام اسلامی آفرید.

سخنگوی سپاه یادآور شد: رشد دانش ما برای دشمنان سخت و بیم‌ناک است و لذا در هر حوزه‌ای که احساس می‌کنند ما در آستانه رسیدن به سرشاخه‌های علم و فناوری هستیم، در صدد ترور دانشمندان ما بر می‌آیند تا این جریان را کند کنند اما غافل از آن هستند که خون شهید، تحرکی دوچندان به این مسیر می‌بخشد.

وی در همین زمینه عنوان داشت: از یک هنرمند نویسنده تا یک مجاهد خستگی‌ناپذیر را در لیست ترورهای صهیونیست‌ها می‌توان دید. از شیح احمد یاسین تا دانشمندان 20 و چند ساله عراقی و لبنانی و مصری و فلسطینی و ...

سردار شریف گفت: صهیونیست‌ها وقتی شکست‌های بزرگ می‌خورند، حماقت‌های بزرگ می‌کنند. آنان از طریق راه‌انداختن داعش بدنبال شکستن مقاومت و تقسیم سوریه به عنوان محور مقاومت بودند اما نه تنها خواسته آلوده آنها محقق نشد بلکه یک قدرت عظیم منطقه‌ای خلق شد که کابوسی برای آنها شده است. یک انرژی متراکمی علیه آنان در کشورهای اسلامی منطقه ایجاد شده است.

به گزارش فارس، در بخشی از مراسم امشب ضمن رونمایی از مستند «سالار» با موضوع زندگی شهید عبدالحمید سالاری اولین شهید مدافع حرم هرمزگان از خانواده این شهید، خانواده شهید خلیل تختی نژاد دومین شهید مدافع حرم این استان و دست‌اندرکاران تهیه این مستند تجلیل شد.

برخی حواشی در داخل نباید مانع از دیدن تلاش‌ها و خدمات شود/ ترامپ در حسرت یک تماس از سوی ایران به زباله‌دان تاریخ رفت

سخنگوی سپاه گفت: برخی حواشی در داخل کشور نباید مانع از دیده شدن خدمات و تلاش‌های فراوان در حال انجام در کشور شود.

سردار رمضان شریف امشب در حاشیه مراسم رونمایی از مستند « سالار» با موضوع بررسی زندگی شهید عبدالحمید سالاری اولین شهید مدافع حرم هرمزگان در سخنان کوتاهی در جمع خانواده شهدا، اظهار داشت: مقامات آمریکایی‌ها اعلام می‌کردند که پایان سال 1397 پایان جمهوری اسلامی است اما به فضل الهی جمهوری اسلامی با عظمت و کرامت پیش می‌رود.

وی افزود: ترامپی که با قلدری همه کشورهای جهان از جمله کره شمالی و چین را به پای میز مذاکره کشانده بود و سعودی و بن‌سلمان و برخی کشورهای منطقه را با گستاخی دوشید، آرزوی برقراری یک تماس تلفنی از ناحیه ایران به دلش ماند و حالا هم به زباله دان تاریخ پیوست.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که رهبر معظم انقلاب استراتژی عزت ملت ایران را طراحی و پیگیری کرده‌اند، خاطرنشان ساخت: این استراتژی سبب عظمت انقلاب اسلامی شده و همچنان نیز جریان دارد.

سردار شریف از مشارکت بالای مردم در کمک‌های مومنانه به عنوان یکی از ابعاد قدرت آفرینی ملت ایران و فرهنگ اسلامی غنی کشورمان یاد کرد و بیان داشت: برخی حواشی سیاسی در داخل نباید مانع از دیده شدن خدمات جمهوری اسلامی ایران شود. ما شاهدیم که در زمینه‌های مختلف از جمله به ثمررساندن پروژه بزرگ عمرانی در این شرایط سخت اقتصادی کارهای بزرگی در جریان است که برخی از آنها نیز به همت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء صورت می‌گیرد و یا در مورد اخیر افزایش حقوق بازنشستگان دیدیم که کار بزرگی انجام شد.

وی اضافه کرد: به ثمر رسیدن انبوهی از پروژه‌های کوچک و بزرگ در کشور که به صورت هفتگی شاهد بهره‌برداری از آنها هستیم، در بستر امنیت تحقق یافته است و اگر طهرانی مقدم‌ها نبودند تا موشک بسازند، مطمئن باشید صهیونیست‌ها لحظه‌ای در تهاجم به سرزمین‌ما درنگ نمی‌کردند. اگر دلاوری رزمندگان نیروی دریایی در آبهای خلیج فارس و دریای عمان نبود امنیت ما خدشه‌دار می‌شد.

مسؤول روابط عمومی سپاه تأکید کرد: ترور یک دانشمند در خیابان آنهم با دستگاه ماهواره‌ای نمی‌تواند امنیت ما را خدشه‌دار کند و در عین حال باید اگر در جایی اشراف اطلاعاتی ما مشکل دارد، آن را جبران کنیم.

سردار شریف همچنین گفت: علی‌رغم همه تهدیدات بر علیه جمهوری اسلامی، قادر به عملی کردن آن تهدیدات نیستند و شما دیدید که به تازگی یک کشتی اقیانوس پیمای مسلح در نیروی دریایی سپاه به همت همین جوانان دلاور کشورمان ساخته شد و ما با اتکای به این ظرفیت‌ها قادریم امنیت آبهای کشورمان را بیش از پیش حفظ و صیانت کنیم و این‌ها چیز کمی نیست.

وی به سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک آمریکایی‌ها که حریم سرزمینی کشورمان تجاوز کرده بود، اشاره و عنوان داشت: آنان خط و نشان‌های بی‌پشتوانه زیادی کشیدند اما رییس جمهور آنها در مصاحبه تلویزیونی در نهایت عجز خودش را در این زمینه اعلام کرد.

سخنگوی سپاه در پایان با تجلیل از مجاهدت و ایمان خانواده‌های شهدا، بیان داشت: همه خیر و برکت از ناحیه خودگذشتگی شما و ایثار شهدای‌تان است و این همان سرمایه‌ای است که عامل ترس دشمنان است و امیدوارم ما بتوانیم رهروان صدیقی برای راه شهدا باشیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها