نماینده ولی فقیه در سپاه: اجازه وارد شدن خدشه ای به انقلاب را نمی دهیم

کد خبر: 1037464

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با بیان این که پاسدارای از انقلاب سخت تر و دشوار تر شده است گفت : پاسداران سر و جان می دهند اما اجازه خدشه دار شدن انقلاب را نمی دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه: اجازه وارد شدن خدشه ای به انقلاب را نمی دهیم

سپاه نیوز: حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبد الله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه شب گذشته (یک شنبه) در مراسم گرامیداشت روز دانشجو و یادواره شهدای مدافع حرم دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) در جمع دانشجویان این دانشگاه در سخنانی پاسداری را یک نعمت خاص و ویژه عنوان کرد و گفت : فلسفه و کارکرد پاسداری جهاد در راه خداست ، که به فرموده امام (ره) خداوند این درب را برای خاصان خود باز می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه انقلاب زنده و در حال پیشروی است، گفت : انقلاب ممکن است با فراز و نشیب ها همراه باشد و فتنه های گوناگون او را در بر گیرد اما توقف ندارد.

وی افزود : دشمن در چهل سال انقلاب هرچه که در توان داشت برای نابودی انقلاب به کار بست و انقلاب را با انواع فتنه ها مواجه کرد ، اما انقلاب نه تنها زنده ماند بلکه با حرکت پیشرونده الهی ، دشمنان خود را عقب راند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه سخنانش به بیان اصولی از انقلاب و پاسداری پرداخت و در تشریح اولین اصل از این اصول عنوان کرد : انقلاب زنده و پویاست و به فرموده امام راحل (ره) ، انقلاب چون زنده و در حال حرکت است دشمن دارد . انقلاب زنده و پویای ما چون از خود اثر دارد شیاطین تحمل پیشروی آن را ندارند ، پس نبرد بین حق و باطل پایان نمی یابد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد : این جنگ تمام نشدنی است و ادامه دارد تا انسان ها محک بخورند و افراد گرانبها پیدا شوند و مشخص شود چه کسانی رستگار هستند ؛در پرتو این مبارزه و جهاد است که ارزش انسان ها هویدا می شود.

حاجی صادقی به بیان دومین اصل پرداخت و گفت : چون انقلاب دشمن دارد حافظ و پاسدار می خواهد . یکی از فلسفه های وجودی سپاه این است که نگذارد انقلاب بمیرد یا بماند و درجا بزند تا دشمنان دستشان به انقلاب برسد !

وی ادامه داد : فرهنگ پاسداری ریشه در فرهنگ علوی ، فاطمی و حسینی دارد . فریاد پاسداران این است که اگر می توانید از ما بگذرید و سر ما را ببرید اما اجازه نمی دهیم دستتان به انقلاب برسد !

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که با گذشت روزگاران پاسداری از انقلاب حساس تر ، مهم تر و دشوار تر شده است ، گفت : در هر زمان باید در برابر حمله و تهاجم دشمن سنگر زد و با اقداماتش مقابله کرد . در همه صحنه ها ، مسئولیت ها و نبرد های سخت و نرم باید بایستیم و نگذاریم سر سوزنی به این انقلاب خدشه وارد شود.

وی عنوان کرد : تا سپاه هست ، انقلاب هست و پاسداران اجازه دست درازی به انقلاب را نمی دهند ، فتنه ها را به فرصت و حمله های دشمن را محکم دفع و برای آنان پرهزینه می سازند.

حاجی صادقی قوی شدن را از مولفه های پاسداری خواند و بیان کرد: پاسداری دو نوع قدرت می خواهد یک قدرت بیرونی که فراگیری علوم و فنون نظامی است و دومین رکن قدرت ، قدرت درونی است که با علم و مبانی اعتقادی ، معنویت، دین ، ولایت و قرآن بدست می آید.

وی افزود : پاسداری یعنی سربازی و تبعیت از ولایت ، ولایت نیز همان زمینی شدن فرمانروایی خدا و تجلی توحید است.

در پایان مراسم از خانواده معظم شهیدان ستار اورنگ ، حسن اکبری ، ابراهیم عشریه ، مهدی طهماسبی ، عباس دانشگر وحسین جوینده از شهدای دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین ( علیه السلام) توسط حجت الاسلام حاجی صادقی ، سردار غلامی فرمانده دانشگاه تقدیر شد.

با توجه به رعایت دستور العمل های بهداشتی ، امکان حضور خانواده معظم شهدا وجود نداشت و دانشجویان پاسدار به نیابت و به نمایندگی از خانواده معظم شهدا هدایا را از دست مسئولین گرفتند تا بدست خانواده ها برسانند . همچنین خانواده ها به صورت زنده مراسم را از طریق ویدئو کنفرانس مشاهده کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها