پیام تبریک سردار باقری به حجت‌الاسلام نوری

کد خبر: 1038380

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام «رضا نوری» به نمایندگی ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه‌ شهر بجنورد را به وی تبریک گفت.

پیام تبریک سردار باقری به حجت‌الاسلام نوری

خبرگزاری تسنیم: سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام «رضا نوری» به نمایندگی ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه‌ شهر بجنورد را به وی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم برادر گرانقدر جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ رضا نوری (دامت افاضاته)

انتصاب مبارک جنابعالی به‌سمت «نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه‌ شهر بجنورد» را که بیانگر حسن اعتماد مقام عظمای ولایت و رهبری و صلاحیت‌های علمی و عملی آن روحانی ارجمند است، تبریک عرض می‌نمایم.

به فضل الهی ایمان، اخلاص و روحیه مردمی و رویکرد انقلابی و جهادی آن برادر عزیز و نیز روح تفاهم و همدلی و اراده راسخ نزد آحاد مردم و مسئولین استانی، پشتوانه‌ای گران‌سنگ برای نقش‌آفرینی‌های حساس پیش‌رو در استان شهیدپرور خراسان شمالی -که در دوران انقلاب و حوادث و رخداد‌های تعیین‌کننده پس از آن به‌ویژه هشت سال دفاع مقدس در پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و انقلابی ملت عظیم‌الشأن ایران سربلند بوده است - به شمار می‌رود، که بی‌شک سنگر نماز جمعه خط مقدم و مشعل راهنمای آن خواهد بود.

موفقیت و سربلندی آن روحانی وارسته و مخلص در این منصب خطیر تحت عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر(عج) و تبعیت از منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را از ذات اقدس احدیت مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها