کشف انبار احتکار کالاهای اساسی توسط اطلاعات سپاه

کد خبر: 1038885

اطلاعات سپاه استان گلستان انبار احتکار کالاهای اساسی را در علی آبادکتول کشف کرد

کشف انبار احتکار کالاهای اساسی توسط اطلاعات سپاه

خبرگزاری تسنیم: در راستای مصوبات قرارگاه ۱۷ ربیع‌الاول یک انبار احتکار کالاهای اساسی در علی آبادکتول توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه نینوای استان گلستان کشف شد.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوای استان گلستان در اطلاعیه‌ای از کشف 40 تن برنج ایرانی،170 تن سبوس و یکهزار تن کود شیمیایی در علی آبادکتول خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: در راستای منویات امام خامنه‌ای پیرامون مبارزه همه جانبه سپاه و بسیج با احتکار، گرانی و کنترل بازار و بر اساس مصوبات قرارگاه 17 ربیع سپاه نینوا صبح امروز یک انبار احتکار 40 تن برنج ایرانی، 170 تن سبوس و یکهزار تن کود شیمیایی کشف و ضبط شده است.

این مواد احتکار شده دارای بیش از 25 میلیارد ریال ارزش ریالی بود و بنا بود در اختیار بازاریان و کشاورزان قرار گیرد که احتکار شده بود.

هدف اصلی شکل گیری قرارگاه 17 ربیع سپاه نینوا مبارزه با محتکران و افرادی است که در این وضعیت سخت معیشتی رفاه و آرامش مردم را نشانه گرفته‌اند.

این اطلاعیه اضافه کرده است: پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه نینوا بر اساس عمل به رسالت ذاتی خود لحظه‌ای از رصد و اشراف اطلاعاتی دقیق غافل نشده و با تمام توان مبارزه با محتکران را ادامه خواهند داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها