واکنش سردار شکارچی به ماجرای سرباز بابلی

کد خبر: 1039525

سخنگوی نیروهای مسلح از برخورد به موقع دستگاه قضا با بازپرس بابلی قدردانی کرد.

واکنش سردار شکارچی به ماجرای سرباز بابلی

خبرگزاری تسنیم،: سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی از اقدام قاطع، انقلابی و به موقع قوه قضائیه به ویژه رئیس قوه قضائیه در برخورد با تخلف صورت گرفته با سرباز بابلی از سوی یک بازپرس، قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران نیز پیشتر اعلام کرده بود: علیرغم گذشت سرباز بابلی از حق شخصی و اعلام رضایت، اما پرونده همکار قضایی، همان روز به دادسرای انتظامی قضات ارسال شده و در حال پیگیری است.

وی ضمن توضیح در خصوص برگزاری سریع جلسه کمیته ویژه هیات نظارت بر حقوق شهروندی استان و استماع دقیق ادعا و سخنان طرفین ماجرا، اعلام کرد: علیرغم گذشت سرباز بابلی از حق شخصی و اعلام رضایت به دنبال دلجویی و عذرخواهی بازپرس، با تاکید بر اجرای عدالت و قانون مداری در دستگاه قضایی، این موضوع بلافاصله پس از برگزاری جلسه هیات حفظ حقوق شهروندی استان، همان روز با دستور رییس کل دادگستری استان، برای بررسی دقیق و قانونی به دادسرای انتظامی قضات ارجاع شده و در حال رسیدگی است.

اکبری افزود: این اقدام جهت صیانت از جایگاه والا و ارزشمند قضات و همکاران عزیز صورت گرفته و طی روزهای اخیر شاهدیم قاطبه همکاران قضایی خواهان رسیدگی دقیق وسریع به این موضوع هستند چون رسیدگی به تخلف حتی یک نفر در واقع صیانت و حمایت از قاطبه همکاران قضایی است که حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی همواره جزء اصول حرکتی آنها است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها