سردار سپهر: تا آخر در کنار کادر بهداشت و درمان هستیم

کد خبر: 1043739

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران در اوج تمام سختی ها روی پای خود ایستاده و با اقتدار راه مبارزه را ادامه خواهد داد.

سردار سپهر: تا آخر در کنار کادر بهداشت و درمان هستیم

ایسنا: سردار محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین در آیین بهره برداری از نخستین خط تولید پارچه ماسک «ملت بلون » با فیلتراسیون ۹۵ درصد کشور در شهرک صنعتی اشتهارد استان البرز، افزود: امروز کشور ما در اوج تهدید و تحریم دشمنان قرار دارد اما ملت ایران به دنیا ثابت خواهد کرد که در اوج تمام سختی ها و مشکلات روی پای خود ایستاده و با اقتدار راه مبارزه را ادامه خواهد داد.

وی گفت: این ملت ثابت کرده که می تواند نیازهای خود را در تمام عرصه ها تامین کند و با هر تهدید دفاعی،‌ امنیتی،‌ زیستی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مقابله خواهد کرد.

سپهر افزود: امروز قدرت های مدعی علم،‌ ثروت، قدرت، بهداشت و درمان،‌صنعت و تجهیزات در قلب اروپا و آمریکا در برابر ویروس کرونا زانو زده اند و قرنطینه های سختگیرانه نظامی و برخوردهای خشن امنیتی و نظامی با مردمشان دارند.

وی اظهار داشت: کشته های کرونایی این کشورها امروز بیش از آن چیزی است که سازمان بهداشت جهانی پیش بینی کرده بود و اکنون آن ها تسلیم شرایط بسیار بدی شده اند ولی به یاری خداوند کشور ما برآوردها و پیش بینی های آن ها را به هم زده است.

وی ادامه داد: سازمان بهداشت جهانی ۹ ماه پیش اعلام کرد که طبق پیش بینی ها در فصل سرما روزانه بیش ازیک هزار و۲۰۰ نفر در ایران بر اثر کووید ۱۹ جان خود را از دست خواهند داد ولی امروز می بینیم که تعداد فوتی ها به چهار پنجم کاهش یافته است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: این روزها به لطف خداوند و تلاش مسوولان و جهادگران بیش از ۷۵ درصد از حجم بستری های بیمارستان های کشور کاهش پیدا کرده است.

تا آخر در کنار کادر بهداشت و درمان هستیم

سپهر ضمن قدردانی از فعالان عرصه بهداشت و درمان گفت: ما از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تاکنون در کنار مدافعان سلامت بوده و خواهیم بود .

وی اضافه کرد: بسیج با تمام قوا به عنوان یک نهاد مردمی و تحت امر رهبری در تمام عرصه ها پای خدمت به مردم است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از مسوولان بخش صنعت و معدن خواست که به صنایع بالادستی به خصوص تولید گرانول و مواد مورد نیاز این صنعت برای داخل و خارج کشور فکر و کمک کنند.

جانشین بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه باید در این حوزه چشم انداز افق بلندی داشته باشید، تصریح کرد:‌ امروز مهمترین مساله تولید و تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده است که در این میان بیشترین نقش را ماسک دارد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش شود ماسک های استاندارد ایرانی به تمام دنیا صادر شود که در این میان ارتقای کیفیت خیلی مهم است ضمن اینکه رعایت حقوق شهروندی و حقوق مردم از نظر قیمت و قیمت گذاری باید مدنظر قرار گیرد، همانطور که دین و بزرگان دین فرموده اند که برکت در کاهش قیمت بازار است که مردم مستحق خدمت بیشتر هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها