یادداشت فرمانده نیروی قدس سپاه

کد خبر: 1043954

سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفتر یادبود موزه دفاع مقدس کرمان یادداشتی نوشت.

یادداشت فرمانده نیروی قدس سپاه

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار سرتیپ پاسدار حاج اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در ادامه برنامه‌های سفر خود به کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس این شهر، از این مجموعه یادگار ماندگار شهید سلیمانی بازدید کرد.

در این بازدید که به صورت سرزده انجام شد، سردار قاآنی از بخش‌های مختلف موزه دفاع مقدس کرمان و آثار، اسناد و اشیاء به جای مانده از رزمندگان و ایثارگران لشکر ۴۱ ثارالله و شهدای سپاه و ارتش استان کرمان در هشت سال جنگ تحمیلی دیدن کرد.

در پایان این بازدید، فرمانده نیروی قدس سپاه یادداشتی را به یادگار در دفتر یادبود این موزه ثبت کرد که متن و تصویر آن به شرح ذیل است:

باسم رب الشهداء و الصدیقین

فرازهای زیبای زندگی انسان‌های شرافتمند در عرصه‌های ایثار و فداکاری تجلّی نموده و به زیبایی، معنای واقعی می‌بخشد. دوره‌ی هشت ساله دفاع مقدس یکی از بارزترین مقاطع تاریخ ایران نه که اسلام است که این زیبایی تا به اوج خود رسیده و موزه‌ی دفاع مقدس کرمان که یکی از یادگاران معنوی شهید گرانقدر سلیمانی می‌باشد توانسته چشم‌اندازی از این زیبایی را به نمایش بگذارد. یاد آن شهید قهرمان گرامی باد و با یاد شهدای این سرزمین شهیدپرور، از همه کسانی که در این خدمت موفق بوده‌اند تشکر و اجر آنان با سالار شهیدان.

یادداشت فرمانده نیروی قدس سپاه

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها