بیانیه‌ ارتش به مناسبت دهه فجر

کد خبر: 1048397

ارتش در بیانیه‌ای به مناسبت دهه فجر تصریح کرد: انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار و شکوه در منطقه و جهان می‌درخشد.

بیانیه‌ ارتش به مناسبت دهه فجر

خبرگزاری تسنیم: در آستانه فرارسیدن دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک این دهه، تأکید کرد: انقلاب اسلامی به پشتوانه حمایت‌های بی‌دریغ ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، فراز و نشیب‌ها و توطئه‌های گوناگون دشمنان اسلام و انقلاب را با صلابت و موفقیت پشت سر گذاشته و امروز در اوج اقتدار و شکوه در منطقه و جهان می‌درخشد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم «وَالْفَجْرِ * وَلَیالٍ عَشْرٍ»

دهه فجر، دهه ماندگار در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و قلّه بالندگی ملت بصیر و دین باورمان است که در بهمن 1357 با خیزش عظیم ملت بزرگ ایران و با ایثارخون شهدا شکل گرفته است.

پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357، بدون شک یک معجزه الهی و انفجار نور بود که به دست مردی الهی و با تکیه بر حضور مردم، معادلات دنیای مادی را برهم زد. انقلاب اسلامی، قیام ملت ایران در راه خدا بود؛ قیامی که جز با نصرت الهی و رهبری امام خمینی(ره) پیروزی آن ممکن نبود. تردیدی نیست که این انقلاب کبیر مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشأت گرفته از نهضت عاشورای تداوم بخش راه حسینی است که انشاءالله تا قیام جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار خواهد داشت.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران معادلات قدرت‌‎های بزرگ را دگرگون ساخت و ساختاری که بر اساس نظم دوقطبی شکل گرفته بود بر هم زد و اندیشه‌های الحادی لیبرال دموکراسی و کمونیسم را با ارائه مردم سالاری دینی به چالش کشید. بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی ایران معادلات قدرت‌های بیگانه در منطقه حساس غرب آسیا را در هم شکست و دست نامشروع غرب در ایران را کوتاه کرد.

امروز انقلاب اسلامی ایران پس از 42 سال که از عمر پربرکت و افتخارآمیز آن می‌گذرد توانسته بیش از هر زمان دیگری جایگاه تاثیرگذار و تعیین‌کننده خود در عرصه تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را تحکیم بخشد و با پیام الهام‌بخش و عزت‌آفرین خود موجب حرکت عدالت‌خواهی و آزادی‌خواهی ملت‌های ستمدیده و مظلوم جهان شود.

ارتش جمهوری اسلامی ایران که در پیروزی، تثبیت و استحکام پایه‌های نظام نوپای اسلامی جایگاه بی‌بدیلی داشته، در طول چهار دهه گذشته و به رغم همه تحریم‌ها و تهدیدها، مسیر پر امید شکوفایی را طی کرده و با تکیه بر نیروهای ولایی، متخصص و مردمی تکیه‌گاه استواری برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بود.

در مسیر«گام دوم انقلاب» که در حقیقت «دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» است و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم می‌زند و انقلاب را نیز «به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) هست» نزدیک می‌کند؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و خلف صالح آن عزیز سفر کرده، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به دوستداران، معتقدان و وفاداران این حرکت پر خروش الهی تبریک و تهنیت عرض نموده و تأکید می‌کند؛ انقلاب اسلامی به پشتوانه حمایت‌های بی‌دریغ ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، فراز و نشیب‌ها و توطئه‌های گوناگون دشمنان اسلام و انقلاب را با صلابت و موفقیت پشت سر گذاشته و امروز در اوج اقتدار و شکوه در منطقه و جهان می‌درخشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها