امیر دریادار سیاری: نیروی انسانی سالم مهم‌ترین سرمایه هر سیستمی است

کد خبر: 1048840

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: در کنار مؤلفه‌هایی چون تجهیزات و امکانات، نیروی انسانی سالم مهم‌ترین مؤلفه و سرمایه هر سیستمی است که ما نیز باید تلاش کنیم تا نیروی انسانی سالمی در ابعاد جسمانی و معنوی داشته باشیم.

امیر دریادار سیاری: نیروی انسانی سالم مهم‌ترین سرمایه هر سیستمی است

ایسنا: به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم معارفه رؤسای هیئت‌های ورزشی ارتش که صبح امروز (دوشنبه) در ستاد آجا برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم با مدیریت و تلاش رؤسای جدید هیئت‌های ورزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران شاهد کسب موفقیت‌های بیشتر در این عرصه باشیم. وی با اشاره به اهمیت ورزش در ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: از آنجا که نیروهای مسلح به دنبال کسب توان بازدارندگی هستند، باید همواره توان رزمی خود را بالا ببرند تا هیچ کشوری به خود اجازه تعرض به این مرز و بوم را ندهد. دریادار سیاری با برشمردن مؤلفه‌های قدرت و اهمیت ارتقای توان بازدارندگی گفت: در کنار مؤلفه‌هایی چون تجهیزات و امکانات، نیروی انسانی سالم مهم‌ترین مؤلفه و سرمایه هر سیستمی است که ما نیز باید تلاش کنیم تا نیروی انسانی سالمی در ابعاد جسمانی و معنوی داشته باشیم. معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: ورزش همگانی در ارتش نهادینه شده و در تمام یگان‌ها صورت می‌گیرد و کارکنان ما حتی در محیطی چون زیردریایی‌ها نسبت به ورزش اهتمام لازم را دارند. نیروی زمینی، نیروی پدافند هوایی و نیروی هوایی ارتش نیز هر کدام به امر ورزش اهمیت می‌دهند؛ چراکه نیروی انسانی سالم و ورزیده تضمین‌کننده امنیت کشور است. وی در پایان با تشکر از حمایت‌های کمیته ملی المپیک از هیئت‌های ورزشی ارتش گفت: این حمایت‌ها قطعا در رشد ورزش قهرمانی در سطح ارتش و نیروهای مسلح مؤثر خواهد بود و ما درخواست استمرار این حمایت‌ها را در حوزه ورزش داریم. در این مراسم، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش و امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش حضور داشتند.

امیر دریادار سیاری: نیروی انسانی سالم مهم‌ترین سرمایه هر سیستمی است رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:نیروی هوایی ارتش همواره پیشتاز و خط شکن بوده است

حجت‌الاسلام علی سعیدی گفت: نیروی هوایی همواره خط‌شکن بوده و در پیروزی، استقرار و استکمال انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در مراسم گرامیداشت روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی هوایی برگزار شد، با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با انقلاب معاصر و انقلاب‌های گذشته در طول تاریخ از کاملترین انقلاب‌ها ست. رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به وقوع برخی انقلاب‌های مذهبی در دوره معاصر بیان کرد: انقلاب‌هایی با ریشه دینی مانند انقلاب الجزایر هم به نتیجه مورد نظر مردم این کشور منتهی نشدند و مسلمانان حتی یک روز هم در الجزایر به قدرت نرسیدند؛ اما انقلاب ما از جهات متعددی کامل‌تر و جامع‌تر از این انقلاب‌هاست، زیرا توانسته آرمان‌های خود را حفظ کند. سعیدی انقلاب اسلامی ایران را از انقلاب‌های توحیدی نیز بالاتر برشمرد و گفت: انقلاب الهی دارای سه ضلع است که رهبران الهی، شریعت الهی و مردم که ضلع قائمه تشکیل حکومت هستند را شامل می‌شود. در انقلاب‌های الهی دو ضلع اول وجود داشت، اما مردم که ضلع اصلی و قائمه تشکیل حکومت هستند با آن‌ها همراهی نکردند. رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا فراموش کردن انگیزه، آرمان‌ها و اهداف انقلاب را دلایل به وجود آمدن مشکلات عنوان و تأکید کرد: ملتی که استقلال می‌خواهد، با مشکلات کنار می‌آید و شرایط سخت را تحمل می‌کند، اما کالای مصرفی ساخت فلان کشور امپریالیستی را استفاده نمی‌کند. حجت‌الاسلام سعیدی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مراحل بسترسازی، پیروزی و استقرار را به خوبی طی کرده است و بعد از ۱۰ سال زعامت حضرت امام خمینی (ره)، تمام ارکان انقلاب جهت تداوم و استمرار تمهید شده بود. وی با بیان اینکه مردم در جمهوریت و اسلامیت انقلاب نقش دارند و همراهی مردم است که پایه‌های انقلاب را مستحکم می‌کند، تصریح کرد: اگر مردم پای کار انقلاب نباشند، انقلاب با تزلزل مواجه می‌شود. رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا همچنین به نقش نیروی هوایی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: این نیرو در عرصه پیروزی انقلاب اسلامی پیشتاز بود و واقعاً درخشید؛ در دوران دفاع مقدس نیز در اوج خطر نقش‌آفرینی کرد. سعیدی اضافه کرد: در واقع نیروی هوایی همواره خط‌شکن بوده و در پیروزی، استقرار و استکمال انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای داشته است. حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» معاون هماهنگ‌کننده نهاجا نیز از حاضران در این مراسم بودند. در این مراسم از چندین محصول رایانه‌ای، پوستر فیلم منصور و کتاب عملیات‌های نیروی هوایی در دفاع مقدس رونمایی شد. در پایان این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی و امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده با حضور در مقبره شهید گمنام ستاد نیروی هوایی ارتش به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها