امکان دارد دشمنان دست به اقدامات انتحاری بزنند

کد خبر: 556363

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به عملکرد درخشان نیروهای اسلامی در نبرد با داعش جریانات سیاسی وابسته به آمریکا و عربستان که خود را بازنده واقعی این صحنه می دانند در صدد هستند که شکست های خود را جبران کنند از این رو امکان دارد که حتی دست به اقدامات انتحاری بزنند.

خبرگزاری میزان: منصور حقیقت پور مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات معاون پیشین آژانس مرکزی اطلاعات آمریکا مبنی بر اینکه واشنگتن باید با تسلیح مخفیانه گروه های مصلح در سوریه کشته های ایران و روسیه را افزایش دهد تاکید کرد: دشمنی و جنگ نیابتی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران در طی چند سال اخیر و به خصوص پیروزی انقلاب اسلامی موضوعی شفاف و علنی است از این رو طرح این گونه اظهارات از سوی مقامات آمریکایی امری است که در گذشته نیز سابقه داشته است. وی افزود: موضوعی که در واقع باید پیرامون سوریه به آن اشاره کنیم این است که امروز مسلمانان به خصوص شیعیان با همکاری و وحدت رویه در عراق و سوریه به دستآورد و پیروزیهای مهمی دست پیدا کردند که این موضوع خشم آمریکا و متحدانش را برانگیخته است. نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم خاطر نشان کرد: با توجه به عملکرد درخشان نیروهای اسلامی در نبرد با داعش جریانات سیاسی وابسته به آمریکا و عربستان که خود را بازنده واقعی این صحنه می دانند در صدد هستند که شکست های خود را جبران کنند از این رو امکان دارد که حتی دست به اقدامات انتحاری بزنند. مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما اینگونه اظهارات مقامات آمریکایی را نشان از موضع ضعف آنها در قبال ایران می دانیم زیرا اینکه آمریکایی ها علنا می گویند ما باید از نیروهای روسیه و ایران کشته بگیریم نشان از ضعف شدید آنها در عرصه سیاست خارجی و دفاعی دارد. حقیقت پور گفت: اگر این امکان برای آمریکایی ها وجود داشت که از ما در سوریه و عراق انتقام بگیرند دریغ نمی کردند از این رو آنها امروز باید بدانند که قدرتشان در برابر ایران ضعیف است و هیچ ثمری ندارد.

وی افزود: ضعف امروز آمریکا در منطقه خاورمیانه نشان می دهد که تفکر و سیاستهای راهبردی جمهوری اسلامی ایران و هم پیمانانش مثل روسیه پر بار و نتیجه بخش بوده و طرف مقابل نتوانسته به اهداف خود دست پیدا کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها