سردار فضلی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور شد

کد خبر: 621031

با استعانت از خداوند متعال و به استناد اختیارات تفویضی مقام معظم فرماندهی کل قوا(مد ظله العالی) و با پیشنهاد رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جنابعالی را که از تجربه و دانش کافی در نیروهای مسلح و دفاع مقدس برخوردارید به عنوان جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور منصوب می‌نمایم.

خبرگزاری ایرنا: سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی » با حکم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور منصوب شد.
به گزارش ستاد مرکزی راهیان نور در این حکم، آمده است: با استعانت از خداوند متعال و به استناد اختیارات تفویضی مقام معظم فرماندهی کل قوا(مد ظله العالی) و با پیشنهاد رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جنابعالی را که از تجربه و دانش کافی در نیروهای مسلح و دفاع مقدس برخوردارید به عنوان جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور منصوب می‌نمایم.
سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حکم انتصاب سردار فضلی عنوان کرده است: انتظار می‌رود برابر اساسنامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تدابیر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، نسبت به سیاستگذاری، هدایت کلی، هماهنگی، نظارت، حمایت و فراهم ساختن زمینه‌های لازم برای حضور اقشار مختلف مردم در قالب زائرین راهیان نور و مشاهده حماسه آفرینی رزمندگان اسلام و ایثارگران و دستاوردهای دفاع مقدس در مناطق عملیاتی را فراهم آورید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین در این پیام خاطرنشان کرد:‌ بدیهی است بهره‌مندی از مشاورت و مشارکت سازمان‌های نیروهای مسلح و دستگاه‌های دولتی، عمومی و همچنین استفاده از توانمندی‌های مردمی در این ماموریت مهم، می‌بایست در سرلوحه اقدامات قرارگیرد.
بر اساس این گزارش، این حکم امروز و در نشست شورای سیاست گذاری راهیان نور کشور، قرائت و توسط سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر، رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور به سردار فضلی اهدا شد.
سردار فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز هست . او که از جانبازان و یادگاران هشت سال دوران دفاع مقدس است در سال‌های جنگ تحمیلی فرماندهی لشکرهای 33 المهدی و 10 سیدالشهدا(ع) را بر عهده داشت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها