محسن رضایی: مردمی کردن تولید و اشتغال فراگیر شود

کد خبر: 773473

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انگیزه های جمعی کمرنگ شده و منفعت عمومی به شخصی و جناحی تبدیل شده است، لذا تولید و اشتغال مردمی باید فراگیر شود.

محسن رضایی: مردمی کردن تولید و اشتغال فراگیر شود

خبرگزاری مهر: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انگیزه های جمعی کمرنگ شده و منفعت عمومی به شخصی و جناحی تبدیل شده است، لذا تولید و اشتغال مردمی باید فراگیر شود.

محسن رضایی شامگاه پنجشنبه در آیین اربعین سردار شهید علی ییلاقی اشرفی، از فرماندهان لشکر ۲۵ کربلا در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: باید ارزش ها و ارتباط مدیران با مردم حفظ شود اینکه بین مردم برویم خوب است؛ اما کافی نیست و مردم باید در اقتصاد وارد شوند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید بدانیم اکنون اشتغال و تولید کجاست و لذا همانطور که مردم وارد دفاع مقدس شدند و مهارت و تجربه دارند؛ باید وارد اقتصاد، کار، تولید و اشتغال شوند و توانمندسازی انجام شود.

رضایی با بیان اینکه لیسانس و فوق و دکترایی که تجربه کار ندارند تبدیل به افرادی می شوند که فقط خیابان را دور می زنند؛ یادآور شد: باید برای آنان کار و عرصه تعریف شود که متاسفانه برخی از مسئولان یا مشارکت جویی و استمداد را بلد نیستند یا سرشان گرم است.

سرمایه گذاری دشمن روی مشکلات اقتصادی

وی ادامه داد: اقتدار و عظمت ما به دلیل وفاداری به ارزش های اسلامی است و اگر خدای ناکرده به جای شهادت طلبی، در کلاهبرداری و دزدی سبقت بگیریم برکت از کشور خارج می شود.

این مسئول همچنین بیان داشت: باید بدانیم اگر جامعه به درستی مدیریت نشود؛ دشمنان سوءاستفاده کرده و در اقتصاد و بیکاری و فقر سرمایه گذاری می کنند؛ اکنون دشمنی ها در اقتصاد وارد شد و در مسائل اخیر، عده ای میان شعار گرانی، به ایران و انقلاب حمله کردند و مردم آگاهانه خود را جدا کردند.

رضایی با اشاره به اینکه دشمنان در حال حاضر از نظر امنیت و دفاعی در ایران ناامید شده اند؛ خاطر نشان کرد: دشمنی های دشمنان در دوران مختلف بوده است؛ اما اکنون بعد از ناکامی های مختلف در جایی که ما ضعیف هستیم سرمایه گذاری می کنند و در حوادث اخیر نارضایتی وجود دارد اما برخی سوءاستفاده کردند و باید مراقبت شود مشکلات جامعه ما باید حل شود و اگر نشود دشمن خیمه می زند.

دروغ بزرگ دشمن

وی خطاب به دشمنان و توطئه افکنی های اخیر آنان در ایران و ترغیب کردن تعدادی برای به آتش کشیدن پرچم ایران اسلامی گفت: شما پرچم ما را آتش می زنید ما پرچم اسراییل و آمریکا را به پایین می کشیم؛ شما به نظام ما اهانت و از نارضایتی مردم سوءاستفاده می کنید در حالی که ۴۰ سال شما را دفن کردیم چطور به شما لبیک می گوییم؟

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: ملت ما فداکاری های فراوانی برای این نظام انجام داده اند و این همه فداکاری و سرمایه گذاری برای نظام و انقلاب شد و هیچ گاه از این ارزش ها دست بر نمی دارد.

وی با بیان اینکه «ایرانی ها پول مردم ایران را به سوریه و عراق می برند»؛ دروغ بزرگ است، افزود: ما ایمان الهی و شهادت طلبی را به عراق و سوریه دادیم و ما تجربه خود را به آنان منتقل کردیم و این دروغ های بزرگ دشمنان است تا ملت ما را از دستاوردهای عظیم دور کنند.

رضایی افزود: جوانان ما با الگوپذیری از شهدا، ایمان الهی، شهادت طلبی و تجربه خود را به عراق و سوریه منتقل کردند.

ویژگی های شخصیتی سردار ییلاقی

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی سردار ییلاقی گفت: صبوری، متواضع بودن، شجاعت، هماهنگ کردن دیدگاههای مختلف در مسائل انقلاب از خصوصیت سردار ییلاقی بود که این مرد بزرگ در مسائل مختلف، مشارکت فراوان داشت تا ارزش ها حفظ شود و البته شهرستان بهشهر و مازندران در انقلاب و جنگ نقش پررنگ داشتند.

رضایی همچنین با بیان اینکه سردار ییلاقی بعد از مجروح شدن دوران سختی را طی کردند؛ افزود: این بزرگ مرد عرصه های نبرد با همه درد و مشقت لحظه ای توهین نکرد، کسی را زیر سوال نبرد و همواره شاکر بود و خود را بدهکار انقلاب می دانست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جوانان ما در پی شهدای هشت سال دفاع مقدس برای حفظ ارزش ها تلاش کردند و اکنون شهدای مدافع حرم و رزمندگان ما در نقاط مختلف برای حفظ ارزش ها در تلاش هستند و این تغییر نفوس ادامه دارد.

به قدرت عظیم ارزش های انقلاب در اداره کشور برگردیم

وی اظهار کرد: امروز در شرایط حساسی قرار داریم و دشمن در ایستگاه اقتصاد سد راه انقلاب شده است و جوانان بدانند این صداها فتنه جدید دشمن است؛ نارسایی ها در اقتصاد و اداره کشور وجود دارد اما باید آگاه باشیم که دشمن می خواهد دستاوردهای جامعه ما را کمرنگ کند.

رضایی ادامه داد: بودجه دولت کم است اما مردم در طول دوران مختلف نشان دادند که توان فراوان دارند و باید وارد صحنه انقلاب شده و با حفظ این انقلاب و وحدت، آن را به امام عصر(عج) تحویل دهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما باید به قدرت عظیم ارزش های انقلاب در مناسبت ها و اداره کشور برگردیم و مردم را وارد تولید و اقتصاد کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها