سرلشگر باقری: یک سال است که ترامپ می‌خواهد به ایران حمله کند

کد خبر: 847349

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: هرچند رئیس‌جمهور فعلی آمریکا حرف از جنگ نمی‌زند، اما اطلاعات متقنی وجود دارد که در یک سال گذشته تلاش کرده تا ارتش امریکا را وادار به حمله نظامی به ایران کند.

سرلشگر باقری: یک سال است که ترامپ می‌خواهد به ایران حمله کند

خبرگزاری مهر: سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح در جلسه شورای راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان و ایثارگران با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی بود و از روز اول هم مردم بودند که پای انقلاب اسلامی ایستادند و در برابر مشکلات مقاومت کردند.

وی افزود: در سال‌های گذشته بدون حضور مردم امکان عبور از حوادث وجود نداشت. در دفاع مقدس به دلیل حمایت همه کشور‌های استکباری، اگر حضور مردم نبود به شکست می‌انجامید، اما مردم در قالب سربازی و حضور داوطلبانه در جبهه حضور یافتند و تعداد زیادی شهید و مجروح دادند.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح ادامه داد: بخش‌های مختلف در جنگ حضور یافتند و وظیفه ماست که با خدمت رسانی، پاسخی مناسب به اقدامات آن‌ها بدهیم.

سرلشکر باقری رسیدگی به ایثارگران را امری مهم برشمرد و تصریح کرد: باید از زحمات رزمندگان قدردانی کرد. هرچند رئیس جمهور فعلی آمریکا حرف از جنگ نمی‌زند، اما اطلاعات متقنی وجود دارد که در یک سال گذشته تلاش داشته ارتش امریکا را وادار به حمله نظامی به ایران کند. پس باید به دفاع از کشور اهمیت داد.

وی ادامه داد: سند جامعی در سال‌های گذشته توسط هیئت وزیران تهیه شده و مسئله ارتقاء جایگاه رزمندگان که از کشور دفاع کرده اند در آن بررسی شد.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پایان تاکید کرد: شورای راهبردی این سند تشکیل شده و قرار شد سالی دوبار این جلسه تشکیل شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها