حیدری: بن‌بست‌شکنی از خصوصیات تیپ ۶۵ نوهد است

کد خبر: 876664

فرمانده نزاجا گفت: باید توانایی عمق نفوذ تیپ ۶۵ نوهد را به تصویر کشید و بنده به عنوان فرمانده نیروی زمینی به این تیپ افتخار می‌کنم.

حیدری: بن‌بست‌شکنی از خصوصیات تیپ ۶۵ نوهد است

باشگاه خبرنگاران: امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز یکشنبه ۸ مهرماه در آیین رونمایی از نسخه اندروید بازی نوهد ویژه نیرو‌های ویژه هوابرد نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تیپ ۶۵ نوهد جدا از تعاریف عملیاتی تعاریف دیگری هم دارد، گفت: تکیه گاه، امید، راه گشایی، گره گشایی و بن بست شکنی از دیگر تعاریف و خصوصیات این تیپ است که در عمل نیز اجرایی شده است.

وی افزود: در واقعه عاشورا، حضرت ابالفضل‌العباس (ع) گره‌گشا و تکیه‌گاه اهل حرم بودند و من می‌خواهم نام «حضرت قمر بنی‌هاشم» را به پسوند جدید تیپ ۶۵ اضافه کنم، البته حتما باید مجوز کتبی امیر سرلشکر موسوی فرماندهی کل ارتش را برای اضافه کردن این پسوند دریافت کنیم.

فرمانده نزاجا طرح مصباح سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را بسیار مفید و کارآمد خواند و تصریح کرد: نیروی زمینی با تمام توان از این طرح حمایت و پشتیبانی می‌کند، چراکه این طرح کارکنان را به ساحل رستگاری خواهد رساند.

حیدری با بیان اینکه عملیات رهایی گروگان یکی از جزیی‌ترین ماموریت‌های تیپ نوهد است، گفت: باید توانایی عمق نفوذ این تیپ را به تصویر کشید و بنده به عنوان فرمانده نیروی زمینی به این تیپ افتخار می‌کنم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها