سردار سپهر: آمریکا می‌خواهد با توافق وین فرهنگ ایرانی را تغییر دهد

کد خبر: 895451

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بعد از توافق وین رئیس جمهور سابق آمریکا در کنگره اعلام کرد که هدف از این توافق ایجاد تغییر در فرهنگ مردم ایران به نفع غرب است.

سردار سپهر: آمریکا می‌خواهد با توافق وین فرهنگ ایرانی را تغییر دهد

باشگاه خبرنگاران جوان: سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پنجمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی که امروز چهارشنبه ۳۰ آبان ماه در محل مجلس سابق شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: امروز توقعی که از تشکل‌های دانش آموزی در محیط مدرسه وجود دارد، امیدآفرینی برای انقلاب اسلامی است؛ علاوه بر این برنامه‌هایی که این تشکل‌ها بویژه بسیج دانش آموزی باید انجام دهند، تولید علم و تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه باید از مدارس، نیرو‌های جهادی، انقلابی، متدین، بن بست شکن و ارزشی خارج شوند، افزود: امروز هدف بزرگ آموزش و پرورش تربیت انسان‌هایی برای تداوم انقلاب اسلامی است؛ لذا بسیج دانش آموزی بهترین محیط و تشکل برای کمک به تحقق هدف مورد اشاره است.

سپهر ادامه داد: نباید در مدارس، آسیب‌های اجتماعی وجود داشته باشد؛ به عبارت دیگر بسیج دانش آموزی باید تلاش کند تا این‌گونه آسیب‌ها در مدارس به وجود نیاید.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های دانش آموز انقلابی می‌تواند نداشتن ترس از تهدیدات دشمنان و اعتقاد به اینکه خداوند پشتیبان ماست، باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: بعد از توافق وین رئیس جمهور سابق آمریکا در کنگره اعلام کرد که هدف از این توافق ایجاد تغییر در فرهنگ مردم ایران است تا بدین وسیله فرهنگ مردم ایران به نفع غرب تغییر یابد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها