حاج صادقی: بمب دشمن در جنگ نرم صدای انفجاری ندارد

کد خبر: 895965

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که بسیج یک شعار نیست بلکه فرهنگی عاشورایی، زهرایی و علوی است، گفت: تلفات جنگ نرم زیاد است و بمب‌های دشمن در جنگ نرم انفجار، اما صدایی ندارد.

حاج صادقی: بمب دشمن در جنگ نرم صدای انفجاری ندارد

خبرگزاری تسنیم:، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی امشب در مسجد امام حسین (ع) بیرجند با تبریک هفته وحدت و هفته بسیج اظهار داشت: حرف ما به دنیای استکبار این است اگر شما سازمان ملل و نهاد‌های مختلف قدرتی دارید، ما خدا را داریم اگر تا امروز انقلاب با همه دشواری‌ها، فتنه‌ها زنده مانده است از معجزه خداست.

وی افزود: اگر عنایات و معجزات خداوند نبود، یکی از فتنه‌ها برای ساقط شدن انقلاب کافی بود، اما به دلیل وجود عنایت خدا تا اینجا آمدیم و امروز هم باید دعا کنیم تا خداوند همچنان بر ما عنایت داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن از همان ابتدا تلاش داشت جوانان را از ما بگیرد و این امر در دوران دفاع مقدس افتخار بود، زیرا جوانی که در برابر دشمن ایستادگی می‌کرند و تیر دشمن بر او اصابت و به شهادت می‌رسید مایه افتخار بود، اما در جنگ نرم تیر دشمن اگر بر جوان اصابت کند، مایه افتخار نیست.

حاج صادقی با بیان این‌که تلفات در جنگ نرم افتخار نیست، اما تلفات دوران مقدس افتخار بود، افزود:بمب‌های دشمن در دوران دفاع مقدس صدای آژیر داشت، اما بمب دشمن در جنگ نرم صدای انفجاری ندارد.

وی بیان داشت: جوانانی که دشمن بتواند آنهارا از مسیر خارج و ایمان را از آن‌ها بگیرد، جزو تلفات جنگ نرم بوده و این تلفات کند افتخار ندارد و حتی خانواده جوانی که در جنگ نرم جزو تلفات باشد برای خانواده مایه سرافکندگی است.

حاج صادقی با اشاره به اینکه اگر انقلاب ما ۴۰ ساله شده و آسیبی به آن نرسیده به علت حضور بسیج و بسیجیان است، افزود: در این سال‌ها زور و قدرت آمریکا به برکت بسیج بر ما نرسید و امروز هم برای حفظ فرزندان خود آن‌ها را با بسیج و فرهنگ بسیج آشنا کنید.

وی بیان داشت: بسیجی یعنی معرفت، بصیرت، استقامت و الگوگیری از کربلاست و به بیانی دیگر بسیج یعنی من هدف دارم و هدفم دین خدا، انجام تکلیف الهی است و هنگامی که هدف انجام تکلیف الهی باشد همه چیز راحت می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که بسیجی در برابر خدا تسلیم است، گفت: بسیجی حرکت و شعار خاص نیست بلکه فرهنگی علوی، عاشورایی و زهرایی است و مسئولان ما بدانند مراجعرهبر ما هم به بسیج افتخار می‌کنند.

حاج صادقی با بیان این‌که بسیجیان بدانند اگر انقلاب تا اینجا رسیده به برکت خون شهدا بوده و امروز نوبت ما است تا ایستادگی کنیم، افزود: بسیجی باید چند ویژگی از جمله مومن بودن، انقلابی بودن، پای کار و ولایی بودن است و همانا منظور از انقلابی یعنی از اصول خود کوتاه نمی‌آید و قابل خریداری نیست.

وی بیان داشت: امروز به برکت انقلاب فرهنگ قرآن زنده شده و ما با وجود قرآن و ولایت چیزی کم نداریم، زیرا اگر قرآن و ولایت از هم جدا شد، قرآن به معنای نور هدایت دیگر معنا نخواهد داد و اگر از ولایت جدا شد، مایه گمراهی می‌شود.

وی بیان داشت: اگر می‌خواهیم جوانان ما در عرصه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم در امان باشند باید در سنگر بسیج بوده و به ولایت و قرآن تمسک جویند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها