نقوی حسینی: با تعلل اروپا زمان را از دست می‌دهیم

کد خبر: 897125

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: دانمارک به عنوان بازوی عملیاتی رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها در اروپا ایفای نقش کرده و به دنبال بر هم زدن مناسبات بین ایران و اتحادیه اروپاست.

نقوی حسینی: با تعلل اروپا زمان را از دست می‌دهیم

باشگاه خبرنگاران: سیدحسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حمایت دولت دانمارک برای برگزاری همایش توسط یک گروهک تروریستی، اظهار کرد: اقدام دولت دانمارک مبنی بر حمایت از یک گروه تروریستی و در اختیار دادن بستر و امکانات برای برگزاری همایش، صراحتا بر خلاف کنوانسیون‌های بین المللی همچون CFT، منشور سازمان ملل وشورای حقوق بشر است. این گروهک مردم بی گناه را ترور کرده و حمایت از آن‌ها قابل قبول نیست.

وی افزود: معتقدم دانمارک به عنوان بازوی عملیاتی رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها در اروپا ایفای نقش کرده و به دنبال بر هم زدن مناسبات بین ایران و اتحادیه اروپاست، در واقع دانمارک در راستای سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواهد مانعی برای کانال مالی ایران و اروپا یا همان SPV ایجاد کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به تعلل اروپایی‌ها برای ایجاد کانال مالی با ایران بیان کرد: اروپایی‌ها در اظهارات خود بر حفظ برجام و انجام تعهدات طرفین تاکید دارند، اما تا کنون اقدامی عملی انجام نداده اند و روز به روز در حوزه اجرایی ضعیف‌تر برخورد می‌کنند که این شرایط قابل قبول نیست، زیرا زمان که اهمیت بالایی برای ما دارد از دست می‌دهیم.

نقوی حسینی درباره برنامه‌های کمیسیون امنیت ملی خاطر نشان کرد: امروز کمیسیون جلسه‌ای برای بررسی ایرادات شورای نگهبان به CFT برگزار می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها