سردار نقدی: به مسیر انقلاب برگردیم

کد خبر: 899931

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کشور در بخش اقتصادی توانمند‌تر از دشمن است، گفت: مشکلات اقتصادی با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی قابل حل است.

سردار نقدی: به مسیر انقلاب برگردیم

خبرگزاری مهر: سردار محمد رضا نقدی ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد با اشاره به اینکه کشور در بخش اقتصادی توانمند‌تر از دشمن است، اظهار داشت: کشور در حال حاضر دارای ظرفیت و پتانسیل‌های ارزشمندی از جمله انرژی و سوخت، نیروی جوان، جوانان نخبه و با استعداد، مواد معدنی، منابع ارزشمند و... و. است که مشکلات اقتصادی با تکیه بر این ظرفیت‌ها قابل حل است.

وی با اشاره با اینکه نهادینه کردن روحیه خودباوری از برکات انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: کشور به برکت انقلاب اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفت و طی چهل سال گذشته شاهد موفقیت‌ها و پیروزی‌های ارزشمند هستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در حال حاضر کشور با مشکلات اقتصادی روبرو شده است و اعتقاد داریم حل این مشکلات در برابر مشکلاتی که در طول چهل سال گذشته با آن‌ها روبرو شدیم و پست سر گذاشتیم بسیار ساده‌تر است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مشکلات، توطئه‌ها و فتنه‌های بسیاری با توکل بر خدا و رشادت‌های شهدا پست سر گذاشته است، ادامه داد: مشکلات اقتصادی ایجاد شده ساده‌ترین مشکلات در طول تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مذاکره با دشمن بی نتیجه است، بیان کرد:دشمن قابل اعتماد نیست و باید با تاسی از سخنان رهبر معظم انقلاب به مسیر انقلاب بر گردیم و با تیکه بر توان داخلی مشکلات را حل کنیم.

وی با بیان اینکه برخی معتقد هستند که با مذاکره با دشمن، مشکلات معیشتی و اقتصادی حل می‌شود، ادامه داد: در جواب این افراد باید گفت: دشمن قابل اعتماد نیست و باید برای حل مشکلات بر توان داخلی تکیه کرد تا مشکلات حل شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در ابتدای انقلاب منطق ما این بود از ظرفیت‌های داخلی برای حل مشکلات بهره گیری شود و این منطق در حال حاضر نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد:بهره گیری از توان و ظرفیت‌های داخلی و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی به جای مذاکره زمینه ساز حل مشکلات اقتصادی است و اقتصاد کشور درمان می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به برکات انقلاب اسلامی ایران، ادامه داد: انقلاب اسلامی برای کشور برکات بسیار زیادی در پی داشته است که مهمترین آن تبدیل ایران به قدرت بزرگ منطقه است.

وی بیان کرد: ایران در تمام حوزه‌های علمی، فناوری، بهداشت و درمان و... به پیشرفت‌های شگفت آوری دست یافته است و رتبه‌های قابل توجهی در بخش‌های مختلف کسب کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره که امنیت امروز جامعه مرهون خون شهدا است، ادامه داد: بر اساس روایت‌ها جایگاه شهدا در روز قیامت بسیار رفیع است.

وی با بیان اینکه خداند انسان را برای رسیدن به سعادت آفریده است، بیان کرد: شهدا سعادتمند‌ترین افراد هستند چرا که در مسیر رضای خداوند حرکت کردند.

وی با اشاره به برکات گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: یادواره‌های شهدا کلاس درسی است که در ان می‌توان ایثار و از خودگذشتگی، مقاومت، ایمان به خدا و فداکاری آموخت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها