سردار شریف: تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کنیم

کد خبر: 905007

سخنگوی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه با قدرت و صلابت از تمامیت ارضی، ارزش‌ها و منافع ملی دفاع می‌کنیم، افزود: رزمندگان به ما آموخته اند که باید تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

سردار شریف: تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کنیم

خبرگزاری مهر: سردار رمضان شریف ظهر پنجشنبه در در هفتمین یادواره ۱۳۴ شهید عنبرآباد با اشاره به اینکه نام استان کرمان همراه با سردار دلاور اسلام حاج قاسم سلیمانی است، گفت: امروز همچنان روحیه ایثارگی و دفاع در دل و جان این سردار رشید اسلام وجود دارد و در عراق و سوریه هم برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) جانفشانی می‌کند.

سردار شریف عنوان کرد: دشمنان در طول عمر ۴۰ ساله نظام تمام توان خود را برای ضربه زدن به ایران اسلامی به کار گرفتند.

وی با اشاره به مجاهدت ۴۰ ساله نظام و مردم برای دستیابی به اهداف ترسیم شده امام خمینی (ره) افزود: در این مدت دشمنان از هر طریقی به دنبال انسداد این مسیر بودند.

سردار شریف با ذکر نمونه‌های متعدد از شکست دشمنان عنوان کرد: اقتدار، عظمت و قدرت ایران اسلامی را مدیون جانفشانی جوانانی هستیم که ایثارگرانه در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا کردند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن از طرق مختلف به دنبال نابودی انقلاب و جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی ایران است، ادامه داد: امروز افرادی همچون شهید حججی نسل جدید انقلاب هستند نسلی که جنگ و جبهه را ندیده اند، اما اینگونه افتخارآفرینی می‌کنند.

وی با اشاره به عزت آفرینی جوانان در دوران دفاع مقدس افزود: امروز شاهدیم که بسیجیان در صحنه‌های علم و دفاع از ارزش‌های انقلاب تهدیدات دشمنان را به فرصت تبدیل می‌کنند.

سردار شریف با تاکید بر اینکه با قدرت و صلابت از تمامیت ارضی، ارزش‌ها و منافع ملی دفاع می‌کنیم، افزود: رزمندگان به ما آموخته اند که باید تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی مقام معظم رهبری را سرمایه‌ای اصیل برای انقلاب دانست و گفت: بسیاری از کشور‌ها به ایران اسلامی برای داشتن این سرمایه ارزشمند غطبه می‌خورند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها