عامل شکست تروریسم تکفیری در سوریه از زبان سردار فدوی

کد خبر: 906862

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: شکست تروریسم در سوریه محصول مشارکت راهبردی نیرو‌های مسلح ایران و روسیه است.

عامل شکست تروریسم تکفیری در سوریه از زبان سردار فدوی

خبرگزاری مهر، دریابان ایگور اوسیپوف معاون رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح روسیه که برای شرکت در دومین کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی ایران و روسیه، به کشورمان سفر کرده است، با سردار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه دیدار و پیرامون همکاری‌های دو جانبه دفاعی گفتگو کردند.

در این دیدار طرفین با اظهار خرسندی نسبت به روند موجود سطح همکاری‌های نظامی دو کشور، بر ضرورت توسعه این همکاری‌ها متناسب با الزامات و مقتضیات ناشی از وضعیت‌های امنیتی منطقه و دخالت‌های بیگانه و قدرت‌های فرامنطقه‌ای تأکید کردند.

فدوی و و اوسیپوف با برشماری پیامد‌ها و دستاورد‌های همکاری ایران و روسیه در جبهه مقاومت و مشارکت در مقابله با تروریسم و تهدیدات منطقه‌ای به عنوان یکی از عرصه‌های همکاری، پیرامون ارتقای همکاری‌ها در زمینه‌های امنیتی، صنعتی، تحقیقاتی و آموزشی تبادل نظر کردند.

طرفین در این دیدار شکست تروریسم تکفیری در سوریه را محصول مشارکت راهبردی نیرو‌های مسلح دو کشور در کمک به جبهه مقاومت، پاسخ به درخواست دولت سوریه و مدیریت و هدایت مشترک صحنه‌های نبرد توصیف کردند.

معاون ستاد کل نیرو‌های مسلح روسیه و معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین نگاه به آینده و تقویت رویکرد ارتقای ظرفیت‌ها برای مقابله با تهدیدات و بهبود شرایط صلح، امنیت، دوستی و آرامش در منطقه و رویارویی هوشمندانه و مؤثر با سیاست‌های شوم قدرت‌های مداخله‌گر فرامنطقه‌ای و تلاش همه جانبه در پیگیری توافقات کمیسیون مشترک نظامی ایران و روسیه در نیرو‌های مسلح دو کشور را مورد تاکید قرار دادند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها