سردار سلامی: خیانت بر پیشانی سران فتنه نقش بسته است

کد خبر: 908142

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ملت ایران در طول ۴۰ سال انقلاب خود بارها خالق روز های الهی بوده اند و می تواند حد اقل ۵ یوم الله را که آمریکا را شکست داد نام برد.

سردار سلامی: خیانت بر پیشانی سران فتنه نقش بسته است

خبرگزاری مهر: سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در اجتماع عظیم مردم تهران در میدان امام حسین (ع) به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت: امروز یوم الله ۹دی ماه است، در تاریخ روز‌هایی قرار دارد که آن ملت در اوج شکوه خود تاریخ جدیدی ساخته است.

مردم ایران حداقل در ۵ یوم الله، آمریکا را شکست دادند

وی افزود: ملت ایران در طول ۴۰ سال انقلاب خود بار‌ها خالق روز‌های الهی بوده اند و می‌تواند حداقل ۵ یوم الله را که آمریکا را شکست داد نام برد؛ اولین روز۲۲ بهمن بود که با سقوط شاه یک زلزله سیاسی بر پیکر آمریکا وارد شد و هنوز آمریکا از آن رنجور است.

سردار سلامی اشغال سفارت امریکا در ایران تیر خلاصی بر حضور آمریکا در ایران دانست و گفت: تسخیر لانه جاسوسی انقلابی بزرگتر از انقلاب اول بود و شکست آمریکا در صحرایی طبس یکی دیگر از شکست‌های آمریکا از ملت ایران بود.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: شکست آمریکا در جنگ تحمیلی نشان داد ملت ایران در برابر دشمنان با اقتدار می‌ایستد و هرگز از قدرتی شکست نمی‌خورد. این پیروزی‌ها تحت فرماندهی رهبری مقتدر و هوشیار ادامه پیدا کرد و در ۹ دی ملت ایران باز هم درخشید و یک روز فراموش نشدنی را ساخت و همه آرزو‌های دشمنان برای براندازی نظام را در گورستان بزرگ این سرزمین دفن کرد.

سردار سلامی گفت: فتنه ۸۸ روشی بود که قدرت‌های بزرگ برای غلبه بر ملت ایران انتخاب کرده بودند و جنگ را به خیابان‌ها آورده و فکر می‌کرد که می‌توانند ملت را از انقلاب و رهبری جدا کند. فتنه از جنگ بزرگتر و خطرناک‌تر بود، زیرا دشمنان همه موجودیت و آزادی ملت را هدف قرار داده بودند.

فتنه ۸۸ آسیب فراوانی به اقتصاد کشور وارد کرد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان فکر می‌کردند می‌توانند ملت را از انقلابشان ناامید کنند، این فتنه آسیب فراوانی به اقتصاد زد و شیرینی حضور گسترده و تاریخی در انتخابات را به کام مردم تلخ کرد. حال همه قضاوت کنید آیا چیزی جز خیانت آشکار و محاربه بر پیشانی سران فتنه نقش بسته است.

وی با بیان اینکه ۹ دی تصویری زیبا از تجلی حضور مقتدرانه ملت ایران در صحنه بود و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد، اظهار داشت: ۹ دی نشان داد ملت ایران از تاریخ اسلام درس گرفته و اجازه تسلط مجدد استکبار را به سرنوشت خود نمی‌دهد، ۹ دی آغاز یک تاریخ جدید و ملت در تاریخ مجددا درخشیدند. ملت ایران به قوت رهبر حکیم نشان داد اگر دشمنان عرفانه‌ای را آغاز کنند و ملت را ایران را تهدیدی این ملت آن را خاموش می‌کنند و پیروز نهایی ملت ایران هستند و این نور حقیقت خاموش نمی‌شود.

سردار سلامی در ادامه تصریح کرد:‌ای خدای بزرگ شاهد باش ما هرگز امام مان را تنها نمی‌گذاریم و پشت سر ولایت فقیه قله‌های بزرگ را تصرف می‌کنیم. ملت ما بعد از ۹ دی راه پیشرفت را مجدد در پیش گرفت و رهبر انقلاب بزرگترین نقش را در رشد و هدایت جامعه و برملا کردن توطئه و فتنه دشمنان انقلاب اسلامی داشته است.

نفوذ منطقه‌ای ایران برای استکبارستیزی و ظلم ستیزی است

وی افزود: امروز نفوذ منطقه‌ای ایران بخش‌های عظیمی از جهان را در بر گرفته است، این نفوذ برای استکبار ستیزی و ظلم ستیزی است و توانسته بخش‌های عظیمی از جهان اسلام را نجات دهد. امروز دیگر گزینه نظامی درباره ایران کاربرد ندارد، زیرا ایران می‌تواند در زمین، دریا و هوا را را بر هر تجاوز گری ببندد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: امروز جبهه استکبار سردرگم شده و مجبورند قدرت ایران را بپذیرند، آن‌ها برجام را امضا و بعد از آن خارج می‌شوند این یعنی سردرگمی آنها. آمریکا میلیون‌ها دلار در عراق و سوریه هزینه می‌کند، اما مجبور می‌شود بدون هیچ دستاوردی از آن خارج شود؛ این یعنی شکست راهبرد‌های آنها.

سردار سلامی با اشاره به دور تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت: ملت ایران در این نبرد نیز پیروز می‌شود، ملت ایران می‌دانند مذاکره یعنی پذیرش نظرات دشمن؛ پس به آن اعتنا نمی‌کند. ملت ما می‌دانند پیروزی از آن آنهاست و به وعد‌های الهی ایمان دارد و با اعتقاد بر توطئه‌های دشمنان غلبه می‌کند.

وی درپایان تاکید کرد: ملت ایران از هر زمان دیگری قوی‌تر و به آرمان هایش مومن‌تر و امید وار‌تر است، دشمنان ما ناامید هستند و قدرت آن‌ها کاهش یافته است و پیروزی نهایی از آن ملت ایران اسلامی ایران است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها