سردار غیب‌پرور: دشمن در سال ۸۸ دچار اشتباه راهبردی شد

کد خبر: 908403

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن در سال ۸۸ دچار اشتباه راهبردی شد گفت: راهپیمایی ۹ دی نماد عزت طلبی، استقلال و شکوه ملتی است که در حفظ دستاورد‌ها و آرمان‌های والای اسلام و انقلاب همت کردند.

سردار غیب‌پرور: دشمن در سال ۸۸ دچار اشتباه راهبردی شد

خبرگزاری فارس: سردار غلامحسین غیب‌پرور عصر امروز در مراسم ۹ دی‌ماه، "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز در جمع مردم ولایت‌مدار این شهر اظهار کرد: خدا را سپاسگزارم که توفیق حضور در جمع مردم غیور و شریف آذربایجان را عنایت فرمود.

وی اظهار داشت: مردم انقلابی ایران با حضور میلیونی خود در برابر گستاخی فتنه گران از مکتب عاشورایی انقلاب دفاع کردند.

وی راهپیمایی ۹ دی را نماد وحدت و یکپارچگی مردم ایران اسلامی دانست و اضافه کرد: این راهپیمایی نماد عزت طلبی استقلال و شکوه ملتی است که در حفظ دستاوردهاو آرمان‌های والای اسلام و انقلاب همت کردند و با حضور به موقع در صحنه باعث یأس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی شدند.

غیب‌پرور افزود: این اقدام بزرگ تاریخی مردم ایران برای دشمنان بسیار گران آمد و تمام قد مقابل انقلاب اسلامی ایستادند و هر روز یک توطئه و خباثت برای شکست ایران طراحی کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: دشمن در سال ۸۸ درباره ایران دچار اشتباه راهبردی شد و نقشه‌هایی که در سایر کشور‌ها با عنوان انقلاب‌های مخملی اجرا کرده بود در ایران طراحی کرد و انتخابات ریاست جمهوری دهم را برای این اجرای توطئه برگزید.

سردار غیب‌پرور اضافه کرد: آمریکایی‌ها تا اسلام و مکتب عاشورا را از بین نبرند دست از سر مردم ایران بر نخواهند داشت، اما این جبهه استکبار و صهیونیست‌ها هستند که از صحنه جهانی محو خواهند شد.

در تاریخ آذربایجان هیچ نکته تاریکی نیست

وی با اشاره به نقش آذربایجانی‌ها در سربلندی ایران گفت: مردم آذربایجان در طول تاریخ نقطه تاریکی ندارند و نقش آن‌ها در دوران انقلاب و دفاع مقدس و حفاظت از ارزش‌های اسلام بی‌بدیل است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها