پیام تسلیت سردار باقری در پی حادثه سقوط هواپیمای ارتش

کد خبر: 913620

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به مناسبت سانحه سقوط هواپیمای ۷۰۷ ترابری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جان باختن تعدادی از افسران و کارکنان نیروی هوایی ارتش پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت سردار باقری در پی حادثه سقوط هواپیمای ارتش

خبرگزاری تسنیم: سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به مناسبت سانحه سقوط هواپیمای ۷۰۷ ترابری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جان باختن تعدادی از افسران و کارکنان نیروی هوایی ارتش پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن رحیم

سانحه غم انگیز سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران که منجر به جان باختن تعدادی از افسران و کارکنان غیور و دلاور مرد نیروی هوایی آجا گردید، موجب تاثر و تالم فراوان شد.

دلاورمردان نستوه و رشیدی که با ایمان والا، عزم راسخ و قلب‌هایی آکنده از عشق به میهن اسلامی و مردم عزیز ایران، همواره پیشتاز عرصه‌های خطر و خدمت بودند و در زمره مجاهدان فی سبیل الله نام، یاد و سیره الهام بخش خود را در تاریخ دفاع مقدس و مقاومت چهل ساله ضد استکباری این سرزمین ثبت و با پروازی آسمانی، در جوار الهی مأوا گرفتند.

با دلی اندوهگین، این مصیبت بزرگ را به ملت شریف و قدرشناس ایران، خانواده معظم و داغدار جان‌باختگان و آحاد همرزمان آن عزیزان در ارتش جمهوری اسلامی تسلیت عرض نموده و از درگاه قادر متعال برای عروج یافتگان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سکینه قلبی مسئلت می‌کنم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها