واکنش معاون سپاه خوزستان به اظهارات واعظی

کد خبر: 918954

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) در پاسخ به اظهارات رئیس دفتر رئیس‌جمهور برای عدم‌پرداخت خسارت سیل‌زدگان خوزستان گفت: این سخن بسیار زشتی بود و اگر نتوانستند پیشگیری کنند لااقل آلام مردم را بیشتر نکنند.

واکنش معاون سپاه خوزستان به اظهارات واعظی

خبرگزاری تسنیم: میرعبدالرضا حاجتی امروز در جمع خبرنگاران درباره امداد‌رسانی سپاه خوزستان به مناطق سیلابی اظهار داشت: این اتفاق اخیر هرچند ناگوار بود، اما متذکر شد که باید رودخانه‌ها لایروبی و سیل‌بند‌ها محکم‌سازی می‌شدند.

وی با بیان اینکه در همان ساعات اولیه تمام نیرو‌های بسیجی بومی در منطقه حاضر شدند، افزود: یگان امداد سپاه استان، نیرو‌های مهندسی و تمام نیرو‌های امدادی لازم به منطقه اعزام شدند و اردوی راهیان نور شوش که قرار بر اعزام بود کنسل شد و تمام نیرو‌های پاسداران خوزستان در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) بیان کرد: پس از دستور سردار جعفری؛ قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) با تمام امکانات و بیل‌های مکانیکی که در دست داشت در منطقه رفیع حاضر شد و ما به‌دنبال پیدا کردن مقصر نیستیم و بلکه به‌دنبال حل مشکل مردم هستیم.

وی با بیان اینکه "امیدوارم بتوانیم ظرف ۴۸ ساعت آینده تمام سیل‌بند‌ها را ترمیم و آب را تخلیه کنیم تا زندگی را به حالت عادی بازگردانیم"، گفت: گشت‌های نظامی را در منطقه حاضر کردیم تا از وسایل مردم نگهداری کنند و تمام مسئولان پای کار آمده‌اند، اما به‌دنبال این هستیم که سریعاً مشکل را برطرف کنیم.

‌حاجتی با اشاره به برنامه محرومیت‌زدایی سپاه به‌مناسبت چهل‌سالگی پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: روز شنبه پروژه‌هایی در بحث خانه عالم، خانه محروم، کشت زر و آبرسانی با ویدئوکنفرانس مستقیم افتتاح می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) در پاسخ به اظهارات واعظی برای عدم‌پرداخت خسارت سیل‌زدگان خوزستان تصریح کرد: این سخن بسیار زشتی بود و اگر نتوانستند از حادثه پیشگیری کنند لااقل آلام مردم را بیشتر نکنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها