سردار جوانی: طرح مذاکره با آمریکا نیرنگ است/ سردار نقدی: پیش از انقلاب برخی افراد بزدل بار‌ها کشور را تسلیم دشمنان کردند

کد خبر: 922183

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا فشار‌های خود بر ما را افزایش می‌دهد تا راه مذاکره را با ما باز کند، اما ملت ایران می‌داند که طرح مذاکره با آمریکا یک خدعه و نیرنگ است.

سردار جوانی: طرح مذاکره با آمریکا نیرنگ است/ سردار نقدی: پیش از انقلاب برخی افراد بزدل بار‌ها کشور را تسلیم دشمنان کردند

خبرگزاری ایرنا: سردار یدالله جوانی روز دوشنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان خمینی شهر افزود: دشمن تنها راه باقی مانده برای توقف نظام و ملت ایران را میز مذاکره می‌داند، اما سیاست رهبر معظم انقلاب این است با دشمنی همچون آمریکا در هیچ موضوعی مذاکره نخواهیم کرد.

وی با تأکید اینکه آمریکا قصد دارد از طریق برجام قدرت موشکی و اقتدار ما را متوقف کند، افزود: عقل و منطق به ما حکم می‌کند به اینکه مذاکره نه بگوییم و ملت ایران بداند آمریکا قادر به آغاز به جنگ با ما نیست، کسانی که با ایجاد ترس از حمله آمریکا به این موضوع دامن می‌زنند، مزدور و اجیرشده استکبار جهانی هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی از آمریکا هیچ هراسی ندارد، چون با قدرت کامل از خود دفاع می‌کند و ملت ایران بداند نظام جمهوری اسلامی بن بست ندارد، نه جنگی درراه است و نه مذاکره خواهیم کرد. تنها راه باقی برای ما تداوم مقاومت و ایستادگی و اجرای اقتصاد مقاومتی است که به طور قطع باعث شکوفایی اقتصادی ما خواهد شد. هراس اصلی دشمن پیشرفت‌های علمی ایران است، زیرا ملت ایران در مسیر دانائی حرکت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اگر توان دفاعی امروز در سال ۵۹ داشتیم هیچ کشوری به خود اجازه حمله به ما را نمی‌داد گفت: در آستانه شروع دهه پنجم انقلاب کشور ایران در شرایطی قرار دارد که هیچ قدرت و کشوری قادر به حمله و تجاوز به ما را ندارد. آمریکا با همه داشته‌های دفاعی و نظامی خود جرات شلیک یک گلوله به ما را ندارند و آمریکا بداند اگر به ما حمله کنند تل آیو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد. شهرستان خمینی شهر در ۱۵ کیلومتری غرب اصفهان واقع شده است.

کجای دنیا چنین رهبری پیدا می‌شود که حتی یک بال مگس از بیت المال وارد زندگی او نشده باشد

همچنین ایسنا نوشت:

سردار محمدرضا نقدی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گرگان اظهار کرد: در پیش از انقلاب اکثر مردم سواد نداشتند، اما در حال حاضر سرعت رشد علمی کشور ۱۱ برابر سرعت رشد علمی در جهان است. ملتی که نمی‌توانست حتی یک تفنگ و خمپاره بسازد، امروز موشک با برد چند هزار کیلومتری و موشک ماهواره بر می‌سازد.

نقدی با اشاره به اقداماتی از جمله سدسازی توسط مهندسین در داخل و خارج از کشور، خاطرنشان کرد: امروز بعد از آمریکا و شوروی، بیشترین تعداد مهندسین در جهان را داریم. برخی می‌گویند همه جای دنیا پیشرفت داشته‌اند، ما هم پیشرفت داشتیم. باید به این افراد بگوییم که کشور ما ضمن پیشرفت، رتبه خود را ارتقا داده است.

وی افزود: در پیش از انقلاب رتبه ۵۳ علمی دنیا بودیم و الان رتبه ۱۶ را دارا هستیم. پیش از انقلاب کشور را برخی افراد بزدل بار‌ها تسلیم دشمنان کردند و هر بار که تجاوزی به کشور صورت می‌گرفت، بخشی از خاک را به دشمن می‌بخشیدند، اما امروز رهبری شجاع دارد که نه تنها یک وجب از خاک کشور را به دشمن نداده، بلکه ملت‌های دیگر را با رهبری خود از زیر بار استکبار خارج کرده است.

نقدی با تاکید بر اینکه امروز رهبری عادل در کشور داریم، خاطرنشان کرد: در کجای دنیا چنین رهبری پیدا می‌شود که حتی یک بال مگس هم از بیت المال وارد زندگی او نشده باشد.

راه مقابله با توطئه غرب ایستادگی از جنس شهیدان است

سردار رسول سنایی راد، در جمع اقشار مختلف مردم ملایر و راهپیمایان ۲۲ بهمن در ملایر با تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب، افزود: دشمنان با طرح بکارگیری جنگ اقتصادی و تشدید تحریم‌ها قصد داشتند برای ملت ما مشکل ایجاد کنند، اما مردم بصیر و آگاه ما داغ تابستان داغ را بر دل ترامپ گذاشتند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به معنای نقره داغ شدن ترامپ، بن سلمان و منافقانی بود که برای ما نقشه داشتند، اظهارکرد: دشمنان می‌خواهند مؤلفه‌های قدرت ما را مورد هدف قرار داده و عزت و قدرت ما را زیر سوال ببرند، اما مثل همیشه ناکام خواهند ماند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه امروز اروپایی‌ها هم منافقانه در کنار آمریکا دنبال طرحی برای سرگرم سازی ما هستند، تأکید کرد: راه مقابله با توطئه غرب ایستادگی از جنس شهیدان است. انقلاب اسلامی به برکت مبارزات جهادی مبارزان مسلمان و انقلابی به پیروزی رسید که زیر شکنجه، تنها الهام‌بخش آن‌ها پیام الهی مبتنی بر استقامت بود.

وی یکی از مبارزان انقلاب را مرحومه "مرضیه دباغ " دانست و افزود: وی کسی است که زیر شکنجه‌های پهلوی تنها با الهام از آیات الهی مقاومت کرد، دباغ مبارزی بود که امام از وی به عنوان فردی که امتحان سخت پس داده و از این امتحان سربلند بیرون آمده، یاد کردند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه این انقلاب با خون هزاران شهید و استقامت انسان‌های بزرگ به دست آمده است و باید آن را با تمام وجود پاس بداریم، ادامه داد: دشمنان همواره به طرق مختلف ما را تهدید می‌کنند. امروز پیام ملت ایران به ترامپ و امثال او این است که توهم شکست ملت ایران را به گور خواهید برد، همان طور که پیشینیان شما تصور می‌کردند که جمهوری اسلامی ایران شکست می‌خورد و این توهم را به گور بردند. ملت امروز ما از جنس همان انقلابیونی هستند که در راه خدا استقامت و صبوری را برگزیدند و صبورانه همراه ولایت هستند، ولایتی که همراهی با او عین عزت و افتخار است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در دوران پهلوی بسیاری از امتیازات در کشور به بیگانگان واگذار شده بود، گفت: آن‌ها می‌خواستند که این وضعیت ادامه داشته باشد به همین دلیل علیه انقلاب اسلامی وارد کار شدند. پیروزی انقلاب اسلامی تنها به بیگانگان باج ندادیم بلکه الهام‌بخش مظلومان جهان نیز شدیم، امروز در قلب بزرگ آسیا اتفاق بزرگ بیداری اسلامی رخ داده و یکی از خروجی‌های این بیداری شکل‌گیری حزب‌الله لبنان است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه مردم پرشورتر از هر سال در راهپیمایی امروز شرکت کردند، ادامه داد: این انقلاب برخاسته از دل مردم است و قطعاً هر روز بر موفقیت‌های نظام و انقلاب افزوده می‌شود. انقلاب ما انقلابی مردمی و مبتنی بر مبانی دینی و اسلامی بوده و حضور پرشور مردم، لبیک دیگری به مقام معظم رهبری است، امروز مردم دشمنان نظام و انقلاب را نا امید کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها