فشار دشمنان برای محدود کردن توان موشکی ایران

کد خبر: 926111

مشاور عالی وزیر دفاع با اشاره به فشار دشمنان برای محدود کردن توان موشکی ایران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با فشار و هجمه رسانه‌ای و تبلیغاتی سعی دارد توان موشکی ایران را زیر سئوأل ببرد.

فشار دشمنان برای محدود کردن توان موشکی ایران

خبرگزاری تسنیم: سردار سرتیپ دوم پاسدار عزیزی دلشاد عصر امروز در جمع مهندسین بسیجی شهرستان رباط کریم اظهار داشت: انقلاب اسلامی با همه پیچ و خم‌هایی امروز بر فراز قله افتخارآمیز جهان ایستاده و موقعیت انقلاب اسلامی جایگاهی دارد که دشمنان خواب آن را هم نمی‌دیدند.

وی با تأکید بر افزایش قدرت جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته بیان کرد: جنگ، جنگ اراده‌هاست و امروز اراده پیشرفت جمهوری اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری است و ما باید تلاش کنیم که در مسیر انقلاب اسلامی قرار گیریم و در نقشی که برای خود تعریف کرده سهیم باشیم.

مشاور عالی وزیر دفاع سپس با تأکید بر اقدامات برجسته بسیجیان در کشور افزود: با توجه به اینکه منافع ملی در اولویت بسیجیان قرار دارد با بصیرت و خستگی‌ناپذیر و حفظ منفعت گروهی و ملی برنامه‌های کشور را پیش می‌برند.

سردار عزیزی‌دلشاد تصریح کرد: بسیجیان با از خودگذشتی و گذشتن از منافع شخصی، آرمان‌های انقلاب را با موجی از معنویت در جامعه پیش برده و کار‌های تشکیلاتی سبب شکوفایی کشور شدند.

وی با اشاره به رشد علمی کشور در ۴۰ سال گذشته گفت: شهدای انرژی هسته‌ای با تفکری جهادی نقش برجسته‌ای از دستاورد‌های انرژی هسته‌ای را برجای گذاشتند و شهید احمدی‌مقدم با تفکر خالصانه خود ایران اسلامی را از نظر تدافعی بی‌نیاز و خودکفا کرد.

مشاور عالی وزیر دفاع با اشاره به فشار دشمنان جهت محدود کردن توان موشکی ایران تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با فشار و هجمه رسانه‌ای و تبلیغاتی سعی دارد توان موشکی ایران را زیر سئوأل ببرد و آن را کاذب اعلام کند در حالی که بار‌ها به توان موشکی و راداری ایران اذعان کرده و با آن مقابله می‌کند و این موضوع نقل محافلشان است.

سردار عزیزی‌دلشاد با تأکید به قدرت مهندسین بسیجی در افزایش توان دفاعی کشور افزود: کلید توسعه کشور پرداختن به توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌های مهندسین داخلی است و این چیزی است که مقام معظم رهبری بار‌ها اعلام کردند که می‌توان با استفاده از تفکر و دانش بومی کشور را در تمامی حوزه‌ها خودکفا کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک در حوزه صنعت و بخش‌های مورد تحریم مشکلات برطرف می‌شود و ایران اسلامی در آن بخش به موفقیت‌های چشمگیری می‌رسد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها