سرلشکر باقری: حضور زنان در عرصه انقلاب، توطئه‌های فرهنگی را خنثی کرده است

کد خبر: 926843

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه امروز دشمن، خانواده را به عنوان مهم‌ترین رکن جامعه مورد هدف قرار داده است، گفت: زنان گرمابخش کانون خانواده و خنثی‌کننده توطئه‌های فرهنگی دشمن هستند.

سرلشکر باقری: حضور زنان در عرصه انقلاب، توطئه‌های فرهنگی را خنثی کرده است

خبرگزاری مهر: سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در همایش طلوع فاطمی که در سالن اجتماعات تالار وزارت کشور برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و گرامی‌داشت روز زن، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) نمونه حقیقی همسری فداکار، مادری دلسوز و مهربان و الگوی بی اعتنایی به زخارف دنیوی بودند.

وی با اشاره به مقام شامخ حضرت زهرا (س) ایشان را یک الگوی قرآنی دانست و افزود: زنان و بانوان ما باید در همسرداری و فرزندپروری حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهند؛ چراکه در طول تاریخ بشریت، الگویی به جامعیت، شایستگی و پاکی ایشان وجود ندارد.

سرلشکر باقری با بیان اینکه زنان و بانوان در این نظام و انقلاب همواره از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند، گفت: اگر انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید و دوران دفاع مقدس با آن همه موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگ همراه بود، همه به برکت حضور مؤثر و حرکت هوشمندانه بانوان دوشادوش مردان بوده است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: اگر این حضور مستمر و آگاهانه نبود، ده‌ها و صد‌ها توطئه و ترفند امنیتی، دفاعی، اجتماعی و فرهنگی دشمن هیچ‌گاه از بین نمی‌رفت و خنثی نمی‌شد.

سردار باقری با اشاره به اهمیت جایگاه زن در خانواده به عنوان مرکز ثقل و گرمابخش کانون خانواده تصریح کرد: امروز بانوان نقش و جایگاه تعیین‌کننده‌ای در تحکیم، مدیریت و حفظ سنگر خانواده دارند.

وی به توطئه فرهنگی و اجتماعی دشمنان برای تحت تأثیر قرار دادن کانون خانواده اشاره و عنوان کرد: امروز یکی از اهداف شوم دشمن، مضمحل کردن کانون گرم خانواده است و اگر بانوان و مادران، خانه را محل امنی برای تبادل نظر، شنیدن نظرات فرزندان و محلی برای همدلی و هم‌افزایی قرار ندهند، دشمن به اهداف خود در این حوزه خواهد رسید.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: کار کردن در ستاد کل نیرو‌های مسلح و پاسداری و حراست از استقلال و تمامیت ارضی یک ارزش بی‌نظیر محسوب می‌شود.

سرلشکر باقری افزود: خدمت در این جایگاه یک افتخار و فرصت بزرگ محسوب می‌شود؛ چراکه ما در نظام اسلامی در مسیر فرامین و اوامر الهی قرار گرفته‌ایم و این فرصت بی‌نظیر به واسطه تلاش بی‌وقفه علما، صلحا، عرفا و مجاهدت شهدا به دست آمده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها