سردار افشار: با پدیده‌ای به نام «جنگ نرم» روبه‌رو هستیم

کد خبر: 927643

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروزه با پدیده‌ای به نام «جنگ نرم» روبه‌رو هستیم، جنگ بسیار عظیمی که هنوز آن را ندیده‌ایم، اما به خوبی آن را حس می‌کنیم و از ابعادش بی‌خبریم.

سردار افشار: با پدیده‌ای به نام «جنگ نرم» روبه‌رو هستیم

خبرگزاری تسنیم: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروزه با پدیده‌ای به نام «جنگ نرم» روبه‌رو هستیم، جنگ بسیار عظیمی که هنوز آن را ندیده‌ایم، اما به خوبی آن را حس می‌کنیم و از ابعادش بی‌خبریم.

سردار علیرضا افشار در یادواره ۲۶ شهید سادات امام‌زاده نورالدین (ع) اظهار داشت: خیمه اباعبدالله الحسین (ع) دامنه‌اش را بر همه ایران اسلامی گسترانیده و از برکاتش این است که ملت ما را در مقابل دشمنی‌ها و استکبار جهانی مقاوم کرده است.

وی افزود: تمام شهدای ما که گل‌های منتخب و برچیده الهی هستند زندگی‌هایشان سرشار از حرف‌های ناگفته است.

فرمانده سابق نیروی مقاومت بسیج عنوان کرد: تلاش کنیم در یادواره‌ها و مناسبت‌ها ابعاد پنهان و ناگفته زندگی شهدا را به مردم بگوییم و نسبت به آن‌ها شناخت پیدا کنیم.

افشار گفت: امروزه با پدیده‌ای به نام «جنگ نرم» روبه‌رو هستیم، جنگ بسیار عظیمی که هنوز آن را ندیده‌ایم، اما به خوبی آن را حس می‌کنیم و از ابعادش بی‌خبریم.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری، مملکت ما را از نا‌امنی‌هایی که داعش در عراق و سوریه به راه انداخته بود، با خون شهدای مدافع حرم نجات داد.

افشار بیان کرد: جنگ نرم تفاوت بسیاری با جنگ سخت دارد، ابعاد متفاوتی دارد و سالیان زیادی است که دشمنان ما در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی گفت: بعد از شکست تلخی که دشمن در جنگ تحمیلی داشت، تمامی ابعاد قدرت ایران را بررسی کرد و نتوانست به دلیل اصلی قدرت ما پی ببرد، ریشه اصلی قدرت ما فرهنگ ایثار و شهادت است که تمام معادلات دشمن را به هم ریخت و دشمن هر چه کرد نتوانست به آن پی ببرد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های الهی که در بین ما وجود دارد عامل اصلی قدرت و اقتدار ما است.

افشار تصریح کرد: دشمن در همه زمینه‌ها در تلاش است تا به هر طریق ممکن به ما ضربه بزند، در عرصه فرهنگی در تلاش است تا شیوه زندگی غربی را در بین ما ترویج کند، علائم آن را می‌بینیم، اما در هر صورت ملت ما مقاوم است.

وی افزود: ملت ما در تمامی صحنه‌ها از جمله مراسمات مذهبی و دینی، مراسم اعتکاف و ماه مبارک رمضان، ایام سوگواری‌ها و راهپیمایی‌ها حضور مستمر دارند و نشان دادند و ثابت کردند که پای این انقلاب می‌مانند، ملت ما باید یکپارچه و هماهنگ عمل کنند تا دشمن از پای در بیاید.

افشار عنوان کرد: در چنین شرایط فتنه آلودی که دشمن با هزاران نقشه و فریب به فکر ضربه زدن به ملت ما است، نگاه ما باید به زبان رهبر انقلاب باشد، ببینیم، ولی فقیه چه می‌گوید و چه می‌خواهد بعد همه با هم منسجم پشت سر او حرکت کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها