دو حکم جدید سرلشکر سلیمانی در نیروی قدس

کد خبر: 948671

سرلشکر قاسم سلیمانی طی احکامی جداگانه حسن پلارک را به عنوان مشاور و دستیار ویژه فرمانده نیروی قدس و محمد جلال مآب را بعنوان مسئول اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات منصوب کرد.

دو حکم جدید سرلشکر سلیمانی در نیروی قدس

خبرگزاری فارس: طی احکامی جداگانه از سوی سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حسن پلارک به عنوان مشاور و دستیار ویژه فرمانده نیروی قدس و محمد جلال مآب بعنوان مسئول اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات منصوب شدند.

در حکم سرلشکر سلیمانی به حسن پلارک آمده است: هم اکنون که بخش مهمی از طرح‌های در دست اقدام به پایان رسیده و مجموعه های ضروری دیگری نیز پایه گذاری شده است، ضمن قدردانی از این جهاد ارزمند الهی تان که انشالله مورد رضایت حق تعالی و قبول اهل بیت(ع) خواهد بود، جنابعالی را بعنوان مشاور و دستیار ویژه فرماندهی در امور زیر منصوب می‌کنم.

1- نظارت بر امر ستاد بازسازی عتبات عالیات بدون ورود به امور اجرایی اولا تشخیص ضرورت ها و اولویت ها؛ ثانیا بررسی مشاکل فی مابین ستاد و متولیان عراقی و ارائه آن به نیرو و کمک به حل و فصل و هماهنگی آنها.

2- کمک به عمق بخشی اقتصادی و فرهنگی در موضوع زائری خصوصا حماسه مهم و عظیم راهپیمایی اربعین حسینی(ع)

3- ارتباط با بخش های مهم مردمی دو طرف (عراق و ایران) تحت عنوان موکب‌های حسینی(ع) برای مساعدت در این امر اولا؛ اربعین، ثانیا؛ حوادث طبیعی دیگری همانند سیل، زلزله و ....

4- مشارکت در کمیته اقتصادی نیرو برای کمک به خنثی نمودن تحریم ها

5- عضویت در شورای فرماندهی نیرو.

دو حکم جدید سرلشکر سلیمانی در نیروی قدس

دو حکم جدید سرلشکر سلیمانی در نیروی قدس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها