سردار سلامی‌: ما درگیر جنگ‌های سیاسی هستیم

کد خبر: 951825

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر جا که نمادی از رفع محدودیت و استضعاف دیده شود حضور داریم و از تلاش‌ها برای رفع محرومیت‌ها حمایت می‌کنیم.

سردار سلامی‌: ما درگیر جنگ‌های سیاسی هستیم

باشگاه خبرنگاران: سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی گفت: جنگ و صلح در شرایط کنونی با هم مخلوط شده، اما ما حساسیت‌های این جنگ را درک می‌کنیم

او ادامه داد: در جبهه نظامی و در اشکال مختلف جنگ نیابتی، عملیات روانی، جنگ‌های اطلاعاتی و ارعاب نظامی درگیر هستیم که گاهی اخباری از این تقابل منتشر می‌شود، اما سناریو‌های دشمن برای ما بسیار گسترده‌تر از ارعاب نظامی و فضا سازی‌های اطلاعاتی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگ اقتصادی جز لاینفک سیاست‌های امروز دشمنان ماست و نقشه آن‌ها تخریب شرایط اقتصادی کشور و در رویای خودشان فلج کردن اقتصاد ایران است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور را نیازمند یک جهاد همگانی دانست و گفت: اگر در دفاع مقدس حضور بخشی از جامعه در جبهه‌ها کفایت می‌کرد امروز همه جامعه باید در این جهاد اقتصادی حضور داشته باشند.

سلامی تاکید کرد: هر تلاشی که برای رفع فقر و محرومیت صورت می‌گیرد مثل یک عملیات در دوران دفاع مقدس است.

او ادامه داد: سال هاست ساماندهی منطقه پیرامونی مشهد از تاکید‌های رهبر معظم انقلاب است و، چون مشهد نقطه کانونی همه دل‌های مشتاق و قلب‌های محب اهل بیت (ع) است که زائران و مجاورانش باید از روح و رایحه شخصیت و شان حرم مطهر رضوی بهره گیرند و زیبایی‌های معنوی آن حرم منور را درک کنند دیدن برخی تصاویر در این شهر قابل قبول نیست و باید این قواعد تغییر کند.

سردار سلامی افزود: باید آرایش اقتصادی و فضای کسب و کار و معیشت جامعه را بر اساس این سناریوی خطرناک ترتیب دهیم و برای ما این موضوع به عنوان میدان مرکزی مبارزه و نبرد محسوب می‌شود.

او اضافه کرد: هر جا که نمادی از رفع محدودیت و استضعاف دیده شود حضور داریم و از تلاش‌ها برای رفع محرومیت‌ها حمایت می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه حضور بیگانگان را در خلیج فارس نافی امنیت می‌دانیم‌گفت: تحریم‌ها عامل توقف پیشرفت‌های ما نیست، بلکه حتی فضایی را برای توجه ما به ظرفیت‌های خود ایجاد کرده است. او ادامه داد: ما درگیر جنگ‌های سیاسی هستیم، اخبار کنونی سناریو و طراحی‌های دشمنان را نمی‌تواند به خوبی بیان کند، جنگ اقتصادی جزو لاینفک برنامه دشمنان ماست و نقشه آن‌ها برای تخریب شرایط اقتصادی کشور تخصصی است، درگیر کردن مردم و قرار دادن آن‌ها در مقابل نظام یک سیاست بسیار مرموزانه و جدی است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها