حمله افراد مسلح به خاک ایران/مرزبان ایرانی به شهادت رسید

کد خبر: 953690

«مجید شیری‌‌پز» مرزبان شهر خمین در مریوان به شهادت رسید که صبح فردا در زادگاهش برروی دست مردم این شهرستان و استان مرکزی تشییع و تدفین می‌‎‌شود.

حمله افراد مسلح به خاک ایران/مرزبان ایرانی به شهادت رسید

خبرگزاری تسنیم: در درگیری مسلحانه مرزبانان هنگ مرزی مریوان با معاندان جمهوری اسلامی ایران، یکی از مرزبانان به شهادت رسید.

براساس اعلام مرزبانی استان کردستان، مرزبانان هنگ مریوان حین کنترل و پایش نوار مرزی، با تعدادی افراد ناشناس مسلح معاند ضدانقلاب در نقطه صفر مرزی و حریم ممنوعه که قصد ورود غیرقانونی به خاک کشور را داشتند روبه‌رو شدند که مرزبانان با حجم آتش سنگین آنها را غافلگیر و موفق شدند تلفات سنگینی به آنان وارد کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تشریح برنامه تشییع و تدفین این شهید والامقام نیروی انتظامی و هنگ مرزبانی اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید استواریکم وظیفه مجید شیری‌پز که در درگیری با اشرار مسلح به فیض شهادت نائل آمد، امروز در شهرستان مریوان برگزار و پس از آن در زادگاهش شهرستان خمین به خاک سپرده می‌شود.

سرهنگ محمود خلجی افزود: مرزبانان هنگ مریوان حین کنترل و پایش نوار مرزی، با تعدادی افراد ناشناس مسلح معاند ضد انقلاب در نقطه صفر مرزی و حریم ممنوعه که قصد ورود غیرقانونی به خاک کشور را داشتند، مواجه شدند، مرزبانان به محض مشاهده متجاوزان، موضع مناسب اتخاذ کرده و با حجم آتش سنگین آنها را غافلگیر و موفق شدند با استعانت از خداوند متعال، تلفات سنگینی به معاندان جمهوری اسلامی ایران در مرزهای غرب کشور وارد کنند که در این درگیری مقتدرانه استواریکم وظیفه مجید شیری‌پز ساکن خمین به فیض عظمای شهادت نائل آمد و گروهبان‌یکم مسلم غریبی ده‌گلی مجروح شد که حال وی رضایت بخش است.

وی اضافه کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید استواریکم وظیفه مجید شیری‌پز ساعت 11 امروز با حضور مسئولان و مردم قدرشناس استان کردستان در شهرستان مریوان برگزار شد.

خلجی ادامه داد: مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام صبح فردا یکشنبه 17 شهریورماه در شهرستان خمین و با حضور مسئولان ارشد استان و شهرستان و اقشار مختلف مردم استان در این شهرستان برگزار و پیکر مطهر این شهید والامقام به خاک سپرده می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها