امیرپوردستان: حمله به آرامکو نشان از توانمندی یمنی‌ها دارد

کد خبر: 956210

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: نیرو‌های مسلح در صورت هرگونه اقدامی، حتما اعلام می‌کنند به همین دلیل این حمله به آرامکو کار خود یمنی‌ها بوده و نشان از توانمندی‌های این کشور دارد.

امیرپوردستان: حمله به آرامکو نشان از توانمندی یمنی‌ها دارد

باشگاه خبرنگاران: امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به گمانه زنی‌هایی مبنی بر حمله ایران به آرامکو، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران توانمندی بسیار بالایی دارد و یکی از خصلت‌های نیرو‌های مسلح ما این است که ترسی ندارند و اگر حرکتی هم بخواهند انجام دهند حتما اعلام می‌کنند؛ به همین دلیل این حمله به طور مشخص کار خود یمنی‌ها بوده و نشان از توانمندی‌های این کشور دارد.

او ادامه داد: خوشبختانه نیرو‌های یمنی از توانمندی و قابلیت‌های خوبی برخوردار هستند و این به معنای آن نیست که اگر نیرو‌های یمنی در ابتدای جنگ با عربستان ظرفیت کمتری داشتند، در همان ظرفیت کم باقی بمانند! طبیعی است ملتی که تحت فشار وجنگ بوده سعی می‌کند قابلیت‌های خود را متناسب با جنگ و تهدید افزایش دهد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش یادآور شد: امروزه شاهد هستیم نیرو‌های مسلمان یمنی قابلیت و توانمندی‌های خود را در همه حوزه‌ها به ویژه در حوزه پهپادی بالا بردند و این بخشی از توانمندی کشور یمن است و همان طور که سخنگوی یمن نیز اعلام کرد اگر عربستان بخواهد به تهدید‌های خود ادامه دهد، قطعا با پاسخ‌های کوبنده تری مواجه خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها