سرلشکر صفوی: مسئولانی که از رهبرانقلاب تبعیت نکردند عاقبت به خیر نشدند

کد خبر: 967248

مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: من به عنوان یک پاسدار قدیمی می‌گویم آن‌هایی که حرف رهبرانقلاب را اطاعت نکردند عاقبت به خیر نشدند.

سرلشکر صفوی: مسئولانی که از رهبرانقلاب تبعیت نکردند عاقبت به خیر نشدند

خبرگزاری مهر: سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا در چهاردهمین جشنواره انتخاب کتاب پاسداران اهل قلم صبح امروز (دوشنبه) در مرکز همایش‌های شهید راشدی برگزار شد، اظهار داشت: کتاب رمز پایداری انقلاب اسلامی و ملت ما و همچنین رمز شکوفایی فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و جاودانگی انسان‌ها و انقلاب‌های بزرگ در تاریخ است.

وی ادامه داد: فرهنگ نوشتن موجب جاودانگی انقلاب می‌شود. تمامی ادیان اسلامی و بزرگان تاریخ از طریق کتاب جاودانه مانده اند.

سرلشکر صفوی گفت: ما شیعه هستیم، اما آنگونه که شایسته است نتوانسته ایم اهل بیت علیهم السلام را بشناسیم، خواندن کتاب می‌تواند به ما در شناخت سیره اهل بیت کمک کند.

وی با اشاره به رشادت‌های پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع مقدس و دوران بعد از آن گفت: پاسداران اهل قلم بعد از دوران دفاع مقدس وارد عرصه نوشتن و آگاه سازی جامعه شده اند، آن‌ها برای دفاع از انقلاب اسلامی از ایثار جان خود دریغ نکرده و امروز برای صیانت از فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی در حال جهاد هستند.

سردار صفوی ادامه داد: شما پاسداران زمانی برای دفاع از اسلام و ایران لباس رزم پوشیدید و امروز هم در جبهه جنگ نرم و جهاد علمی حضور دارید؛ لذا ما به وجود شما افتخار می‌کنیم که در صراط مستقیم الهی ایستاده اید و از اسلام و ایران و جبهه مقاومت دفاع می‌کنید.

مشاور فرمانده کل قوا تصریح کرد: پاسداران اهل قلم طی چهل سال گذشته برای دفاع از انقلاب اسلامی از ایثار جان خود دریغ نکردند و هم اکنون هم برای صیانت فرهنگ ملی و آرمان‌های انقلاب دست به قلم آورده اند و با فتنه گران داخلی و خارجی مقابله می‌کنند.

وی تاکید کرد: هم اکنون در فضای آلوده شبکه‌های مجازی صیانت از هویت ملی و دینی ما در گرو قلم فرسایی شماست. صیانت از جغرافیای ذهنی ما در گرو قلم‌های شما نویسندگان انقلابی است.

سرلشکر صفوی خطاب به پاسداران اهل قلم گفت: گفتمان مقاومت را در مقابل گفتمان تسلیم شدن تبیین کرده و در جهت امیدافزایی و حفظ انسجام بین مردم و مسئولان تلاش کنید. گفتمان مقاومت را هم از دیدگاه فلسفی و هم از دیدگاه علمی و در شئون مختلف تبیین کنید. در کتاب‌های خود به سرطان نفوذی‌ها و مفسدان اقتصادی که موجب نارضایتی می‌شوند بپردازید.

مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به مشکلات مردم خوزستان گفت: این حجم از بارندگی در این استان آن هم در یک روز بی سابقه است، اما کسانی که مسئولیت قبول کرده اند باید به مشکلات مردم برسند و اصلاً برای همین مسئول شده اند.

وی با اشاره به عدم تبعیت برخی مسئولان از هدایت‌های رهبر انقلاب در حوزه اقتصادی خاطر نشان کرد: من به عنوان یک پاسدار قدیمی می‌گویم آن‌هایی که حرف رهبری را اطاعت کردند عاقبت به خیر شدند و آن‌هایی که از حرف ایشان اطاعت نکردند عاقبت به خیر نشدند؛ لذا از شما نویسندگان می‌خواهم دلسوزانه نقاط قوت و ضعف جامعه را سوژه یابی کرده و تبیین کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها