امیر نصیرزاده: نیروی هوایی در آمادگی کامل است

کد خبر: 968209

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی در آمادگی کامل به سر می‌برد و شبانه‌روز پرواز‌های ماموریتی و عملیاتی را انجام می‌دهد و از مرز‌های هوایی حراست می‌کند.

امیر نصیرزاده: نیروی هوایی در آمادگی کامل است

خبرگزاری مهر: امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه مراسم وداع با پیکر شهید خلبان محمدرضا رحمانی که صبح امروز (یکشنبه) در ستاد نیروی هوایی ارتش برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: شهید رحمانی یکی از بهترین نیرو‌های ما هم از لحاظ تخصص و هم از لحاظ تعهد بود.

وی با بیان اینکه شهید رحمانی یک استاد خلبان و حافظ ۱۰ جزء قرآن بود و در اخلاق یکی از بهترین‌ها و در تخصص یکی از متبحرترین خلبانان نیروی هوایی ارتش بود، عنوان کرد: شهید رحمانی پرواز‌های تست نیروی‌هوایی ارتش را انجام می‌داد و سرانجام در یکی از همین پرواز‌های تست هواپیمای میگ ۲۹ به شهادت رسید.

فرمانده نهاجا ادامه داد: وجود ریسک در پرواز‌ها یک امر معمول است و مردم بدانند روز‌هایی که در منازل خود در رفاه و آسایش و امنیت زندگی می‌کنند، خلبانانی مثل رحمانی در روز صد‌ها سورتی پرواز انجام می‌دهند تا امنیت کشور را تامین کنند و در این راه اگر فدا شوند افتخار می‌کنند به اینکه حفاظت از مرز‌های کشور را بر عهده داشته‌اند.

امیر نصیرزاده در پایان با بیان اینکه نیروی هوایی در آمادگی کامل به سر می‌برد و شبانه‌روز پرواز‌های ماموریتی و عملیاتی را انجام می‌دهد و از مرز‌های هوایی حراست می‌کند، گفت: نیروی هوایی به طور ۲۴ ساعت بیدار و هوشیار است و هیچ‌گونه هراسی از تهدید‌ها ندارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها