سردار غیب پرور: گرانی بنزین رمز فتنه آبان بود

کد خبر: 968398

جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) گفت: راهبرد و تفکر و تأکید دشمن، براندازی جمهوری اسلامی است.

سردار غیب پرور: گرانی بنزین رمز فتنه آبان بود

خبرگزاری مهر: سردار غلامحسین غیب پرور ظهر دوشنبه در آیین تجمع ۹ دی در مصلی گرگان اظهارکرد: امروز ۹ دی است، در این روز چه اتفاقی افتاد که آن را حماسه نامیدند و چرا باید آن را بزرگداشت.

وی افزود: در مقدمات و ریشه‌ها چه اتفاقی افتاد که مردم به میدان آمدند و در تاریخ ایران اسلامی به روز بصیرت نامگذاری شد.

غیب پرور گفت: انقلاب اسلامی دُری بی همتا و بی نظیر بوده که خداوند آن را به ملت ایران و همه آزادگان جهان عنایت کرده است.

وی بیان کرد: قبل از انقلاب مردم ایران، علیرغم اینکه ملتی بزرگ با پیشینه کهن بودند همواره تحقیر شده و به هیچ پنداشته می‌شدند و حسابی برای آن‌ها باز نشده بود. آن‌ها دائماً به واسطه سردمداران بی عرضه توی سری می‌خوردند و انقلاب آمد تا آزادی را به آن‌ها هدیه کند و بگوید که شما نوکر نیستید و شما آقا هستید.

غیب پرور گفت: دشمن انقلاب را برنتابید و از همان روز اول تمام قد در مقابل انقلاب اسلامی ایستاد.

وی خطاب به مردم ادامه داد: همه می‌دانید راهبرد و تفکر و تأکید دشمن، براندازی جمهوری اسلامی است.

غیب پرور تصریح کرد: اگر در ابتدای انقلاب دشمنان خواص و شخصیت‌های بزرگ را ترور کردند و هشت سال جنگ را تحمیل کردند و اگر چند اقتصادی و فرهنگی و ... در برابر این ملت بزرگ طراحی کردند، در ذهن آن‌ها براندازی جمهوری اسلامی بود و به کمتر از آن قانع نبودند.

وی تأکید کرد: آن‌هایی که تصور می‌کنند که می‌توان با آمریکایی مذاکره کرد در اشتباه هستند، زیرا دشمنان اضمحلال انقلاب را می‌خواهند.

غیب پرور بیان کرد:، چون پیام انقلاب رشد و تعالی است، اما آن‌ها می‌خواهند کل دنیا نوکر آن‌ها باشد، اما ما این را نمی‌پذیریم.

وی افزود: انقلاب اسلامی می‌تواند پلی باشد در همه جهان و بلاد اسلامی و این اتفاق افتاده است و همه مردم جهان انقلاب را به عنوان یک الگوی مورد توجه قرار داده اند.

غیب پرور تأکید کرد: مردم هشت سال جنگ را اداره کردند و عاشقانه فرزندان خود را تقدیم کردند که اسلام بماند.

وی با بیان اینکه صدام یک بازیگر خیمه شب بازی بود که آمریکایی آن‌ها را مقابل ما علم کردند، گفت: اگر جمهوری اسلامی با جنگ، حمله طبس و ... از بین نرفت، دشمنان توطئه‌های دیگری را انجام دادند.

وی با اشاره به ۹ دی گفت: دشمنان دنبال فرصت بودند و از انتخابات ریاست جمهوری اسلامی استفاده کرده و فتنه‌ای را راه اندازی کردند.

غیب پرور با اشاره به اینکه به طور متوسط سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود و این امر افتخار ما است، اضافه کرد: آن‌ها زمزمه‌هایی در خارج و داخل کشور مبنی بر تقلب را راه انداختند و روی این فتنه اجباری ایستاندند.

وی بیان کرد: تقلب در انتخابات رمز فتنه گری بود و آن‌ها از مهره‌هایی استفاده کردند که زمانی چهره سیاسی بودند.

غیب پرور اظهارکرد: آیا چنین چیزی میسر است، چه کسانی پای صندوق‌های رأی عوامل اجرایی هستند؟ در اکثر انتخابات قاطبه کسانی که رأی گیری را اجرا می‌کردند، نیرو‌های آموزش و پرورش بودند آیا این وصله به آن‌ها می‌چسبد.

وی افزود: فتنه از خرداد ۸۸ آغاز شد و فتنه گران کوتاه نیامدند و ۶ ماه آن را ادامه داده و بیانیه صادر کردند و مردم فهمیدند که این کار توطئه دشمنان است.

غیب پرور گفت: این کار هزینه روی دست ملت گذاشت و به محرم رسیدیم. امام حسین (ع) شخصیتی است که همه مسلمان و غیرمسلمان سر ادب در برابر ایشان فرود می‌آورد، اما آن‌ها با دستگاه عزاداری امام حسین (ع) هم شیطنت کردند و خیمه‌های اباعبدالله (ع) را به آتش کشدند.

وی به گران شدن بنزین اشاره کرد و گفت: این امر با بی تدبیری هزینه برای نظام درست کرد، زیرا مردم ما با اصل گرانی بنزین مشکلی ندارند آن‌ها با بی تدبیری مشکل دارند.

غیب پرور بیان کرد: رمز فتنه امسال گرانی بنزین بود، اما آن زمان رهبر معظم انقلاب بزرگترین فداکاری را انجام دادند و به میدان آمد و باعث شد که جلوی همه فتنه‌ها گرفته شد.

وی اضافه کرد: با تدبیر ایشان ظرف ۴۸ ساعت فتنه جمع شد و مردم استان به استان به خیابان آمدند و حمایت خود را از نظام اعلام کردند.

غیبپرور گفت: دشمن در فتنه آبان در توطئه شکست خورد، اما در استراتژی شکست نخورد و ۴۰ روز رسانه‌های معاند تبلیغ کردند و مردم ایران در روز پنج دی جمع شویم و چنین و چنان کنیم، اما باز هم استراتژی آن‌ها دچار شکست شد و در این روز دشمن مچاله شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها