سردار آبنوش: دشمن از «انتقام سخت» مقاومت به وحشت افتاده است

کد خبر: 969645

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن از انتقام سخت مقاومت به وحشت افتاده است گفت: اطاعت از ولایت باید راه ما باشد، ایشان چنان جبهه را زیبا مدیریت کردند که حاج قاسم‌ها کار خود را به موقع انجام می‌دهند، باید از این خون انتقام راهبردی را رقم بزنیم.

سردار آبنوش: دشمن از «انتقام سخت» مقاومت به وحشت افتاده است

خبرگزاری فارس: سردار سالار آبنوش امشب در مراسم یادبود شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع شهر ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: این برنامه‌هایی که امروز برای حاج قاسم برگزار می‌شود مجلس ترحیم یا فاتحه‌خوانی نیست بلکه قطعاً مجلس اعلام بصیرت، بیعت و وفاداری است.

وی بیان کرد: این برنامه‌ها در واقع برای گرامیداشت یاد و روح شهدا و روح امام حسین(ع) است، ما به شدت به حاج قاسم‌ها نیاز داریم که امیدواریم آنها عنایت کنند که تا آخر در این مسیر باشیم، از روح بلند و ملکوتی آنها تقاضا داریم که دست ما را بگیرند.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فرمایشات رهبری در سال گذشته مبنی بر اینکه «دشمن همیشه دشمن است و در سال ۹۸ نقشه‌های جدیدی برای ما دارد» گفت: وقتی وارد سال ۹۸ شدیم دیدیم که دشمن کم کم فشارهای حداکثری خود را به ملت ایران وارد کرد.

وی با بیان اینکه دشمن با فشار حداکثری می‌خواست ملت ایران را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کند اما هرگز نتوانست افزود: آنها از لبه بیرونی قیچی و برخی نیز از لبه درونی می‌خواستند مردم را از پا درآورند اما نه توانستند ملت ما را به زانو درآورند و نه می‌توانند.

آبنوش با اشاره به فرمایشات امیر مومنان علی(ع) با این تعبیر که ما باید از تاریخ عبرت بگیریم گفت: باید مراقب باشیم آن سیلی که پدرانمان از دشمن خورده را نخوریم.

وی با بیان اینکه دشمن مردم ایران دشمن اهل بیت(ع)، همه زیبایی‌ها و ارزش‌هاست بیان کرد: مردم ما در تحریم دشمن سخت‌ترین فشارها را تحمل کردند اما دست از آرمان خود نکشیدند، درود خدا بر چنین مردمی و درود شهدا بر شما که فشار دشمن را تحمل کردید اما در نهایت این شما بودید که آن را شکستید.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه دشمن همیشه دشمن است و دست از سر ما برنمی‌دارد گفت: دشمنان همیشه دنبال یک برنامه برای از بین بردن نظام هستند، در فتنه ۸۸ که هشت ماه طول کشید خسارت‌های زیادی به مردم و کشور وارد کرد اما ملت بصیر ما باز هم آنها را ناکام گذاشتند.

وی با اشاره به اتفاقات آبان‌ماه و تلاش دشمن برای ایجاد آشوب در کشور افزود: در این شرایط نیز مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند و باز هم پای آرمان‌های نظام و انقلاب ماندند.

آبنوش با اشاره به اقدام نابخردانه آمریکا در ترور سردار سلیمانی گفت: دشمن دست به اقدامی زد که در تمام جهان بی‌سابقه بود و تمام مردمان آزادیخواه نیز آن را محکوم کردند.

وی با بیان این که آنها به خیال خودشان کار بزرگی انجام دادند افزود: خداوند با ماست، آنها فکر می‌کردند ملت خسته شده‌اند و با این اقدام کشور دوقطبی می‌شود و وحدت و دوستی ملت از بین می‌رود غافل از اینکه این اقدام وحدت در بین امت‌ها و مسلمانان را بیشتر کرد.

تشییع جنازه سردارسلیمانی، یک رفراندوم به معنای واقعی است

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه خون شهید حاج قاسم سلیمانی، اقتدار و دستاورد بزرگی را برای ما به همراه آورد تشییع جنازه باشکوه سردارسلیمانی و همرزمانش را یک رفراندوم به معنای واقعی و یک رستاخیز دانست و گفت: امروز وحدت بین امت‌های اسلامی بیشتر شده و ما باید از دشمن انتقام بگیریم.

وی با بیان اینکه انتقام به دو شیوه راهبردی و تاکتیکی است افزود: امروز همه جا جبهه مقاومت شده است.

آبنوش گفت: امروز افق روشنی که مقام معظم رهبری بارها گوشزد کرده بودند در حال وقوع است و این یعنی بزرگترین توفیق و دستاورد.

وی با بیان اینکه دشمن از انتقام سخت مقاومت به وحشت افتاده است افزود: اطاعت از ولایت باید راه ما باشد، ایشان آن چنان جبهه را زیبا مدیریت کردند که حاج قاسم‌ها کار خود را به موقع انجام می‌دهند، اما اقدام تاکتیکی ما را آرام نمی‌کند لذا ما باید از این خون و از این رستاخیز انتقام راهبردی را رقم بزنیم.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه راهبرد و انتقام راهبردی ما این است که اشعث‌های زمان را بشناسیم، گفت: اشعث‌هایی که عرصه را بر مولا تنگ می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر امروز حاج قاسم در میان امت ها عزیز شده است به خاطر این است که عمار مولاست افزود: یکی دیگر از انتقام‌های راهبردی ما نابودی اسرائیل است که همه اینها در سایه‌سار اطاعت از ولایت تحقق پیدا می‌کند.

آبنوش با بیان اینکه ما حاج‌قاسم‌های زیادی در کشورمان داریم تأکید کرد: بسیاری از این حاج قاسم‌ها برای ما ناشناخته مانده‌اند که نمونه آن سردار قاآنی است که از بادرایت‌ترین سرداران عالم است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها