سردار آبنوش: ولایت مداری شاخصه اصلی شهید سلیمانی بود

کد خبر: 974697

فرمانده عملیات سازمان بسیج گفت:صداقت، پاکی و شجاعت در رفتار و اطاعت محض از ولایت فقیه شاخص هایی بود که موجب ظهور مکتب سلیمانی شد

سردار آبنوش: ولایت مداری شاخصه اصلی شهید سلیمانی بود

خبرگزاری تسنیم: سردار سالار آبنوش با اشاره به نقش شهید قاسم سلیمانی در طول حیات پربرکت و پس از شهادت خود در زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی گفت: شهید سردار سلیمانی عصاره یک سرباز واقعی ولایت بود.

وی در ادامه با اشاره به بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی از سوی مقام معظم رهبری در نماز جمعه اخیر، این مهم را برگ زرینی در کارنامه این شهید اعلام و عنوان داشت: فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص حاج قاسم ترسیم خصوصیات فرمانده بزرگ اسلام در سطح جهان بود، امری که ایشان آن را مکتب سلیمانی نامیدند.

وی در ادامه افزود: شهید سلیمانی با همه ویژگی ها و عظمتی که داشت، فرزند امام(ره) بود. خصویت بارز ایشان در این مسیر تقوا و عقلانیت بود که موجب مجد و عظمت انقلاب اسلامی در سطح جهان بود.

فرمانده عملیات سازمان بسیج در خصوص یوم الله خواندن روز تشییع حاج قاسم سلیمانی افزود: مراسم تشییع این سردار بزرگ اسلام در واقع بیعت با امام(ره)، انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه بود.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: سیمای جهادی مکتب ولایت در رفتار و عمل شهید حاج قاسم سلیمانی محسوس بود. صداقت، پاکی و شجاعت در رفتار و اطاعت محض از ولایت فقیه شاخص هایی بود که موجب ظهور مکتب سلیمانی شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها